برخی ویژگی های آیفون 14 پرو اپل جذاب است

برخی ویژگی های آیفون 14 پرو اپل جذاب است

در اینجا 5 ویژگی برتر آیفون 14 پرو وجود دارد که شما را شگفت زده می کند. اپل در رویداد Far Out در ماه سپتامبر از سری آیفون 14 رونمایی کرد. قابل ذکر است که سری آیفون 14 شامل آیفون 14 و 14 پلاس و همچنین مدل های 14 پرو و 14 پرو مکس است. مدل های آیفون 14 پرو دارای مجموعه ای از ویژگی های انحصاری هستند.

به عنوان مثال، انواع پرو تراشه جدید اپل A16 Bionic را بسته بندی می کنند. از سوی دیگر، آیفون 14 و 14 پلاس با پردازنده قدیمی تر Bionic A15 عرضه می شوند.

همیشه در صفحه نمایش
اولین نمایشگر همیشه روشن در یک دستگاه اندرویدی استفاده شد. با این حال، مدل های آیفون 14 پرو آن را به سطح بالاتری می برند. ویژگی Always On display حتی اگر صفحه نمایش را لمس نکنید یا آیفون 14 پرو را بردارید، همچنان کاربردی است. علاوه بر این، صفحه قفل لیستی از برنامه های اخیرا باز شده را نشان می دهد.

مدل‌های Pro از فناوری صفحه نمایش Super Retina XDR استفاده می‌کنند تا کاغذدیواری صفحه نمایش را کم‌نور نگه دارد. برای یادآوری، آیفون 14 پرو و پرو مکس مشترکاً با 149 امتیاز در ماه اکتبر در رتبه اول DXOMARK قرار گرفتند.

جزیره پویا
طبق گزارش‌ها، اپل قصد دارد ویژگی Dynamic Island را به تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۵ بیاورد. با این حال، این ویژگی شگفت انگیز فقط در مدل های آیفون 14 پرو موجود است.

انیمیشن پخش شده روی ناچ آیفون توجه همه را به خود جلب کرده است. در واقع، گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از تولیدکنندگان در حال آماده‌سازی برای استفاده از ویژگی جزیره پویا در تلفن‌های آینده خود هستند.

هنگامی که ویژگی جزیره پویا ظاهر می شود، همه چیزهای دیگر روی صفحه ناپدید می شوند، که لمس خوبی است. همچنین، این یک ویژگی بسیار مفید است که به شما امکان می دهد چندین فعالیت را ردیابی کنید.

ویدئو
مدل‌های آیفون 14 پرو و پرو مکس اپل دارای یک دوربین چهار پیکسلی 48 مگاپیکسلی هستند. قابل ذکر است که مدل‌های Pro می‌توانند ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه (فریم بر ثانیه) ضبط کنند.

بیشتر بخوانید  کاهش سرعت آیفون برای عمر بیشتر باطری آن!

علاوه بر این، این قابلیت های فیلمبرداری به شما امکان می دهد سکانس های مختلف را بدون لرزش یا لرزش ضبط کنید.

تماس ماهواره ای
مدل‌های آیفون پرو با قابلیت کمک اضطراری از طریق ماهواره ارائه می‌شوند. این ویژگی می تواند برای تماس با کمک در صورت نیاز مفید باشد. مدل سری آیفون 14 شما را قادر می سازد ماهواره را ردیابی کرده و سیگنال SOS را به آن ارسال کنید. پس از برقراری ارتباط، کمک فورا ارسال خواهد شد. اپل همچنین ادعا می کند که آیفون 14 پرو قادر به تشخیص تصادف خودرو و تماس با خدمات اضطراری است.

تراشه اپل بیونیک A16
Bionic A16 کم مصرف ترین SoC از غول فناوری کوپرتینویی است. علاوه بر این، این یک چیپست 4 نانومتری است. قدرت خام آن، A16 را به بهترین پردازنده گوشی هوشمند تاکنون تبدیل کرده است.

ویژگی های برتر APPLE IPHONE 14 PRO
سری آیفون 14 پرو مملو از ویژگی های مفید بی شماری است. شایعاتی که در خیابان وجود دارد این است که اپل می خواهد فاصله بین مدل های پرو و غیرپرو را در سال آینده افزایش دهد.

بنابراین، می‌توان فرض کرد که مدل‌های آیفون 15 پرو دارای ویژگی‌های انحصاری زیادی هستند که برادران غیرپرو آن فاقد آن هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برخی ویژگی های آیفون 14 پرو اپل جذاب است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *