انکر و معرفی هدفون Soundcore Space Q45

انکر و معرفی هدفون Soundcore Space Q45

انکر Soundcore دو محصول جدید را تحت سری Soundcore خود معرفی کرده است. هدفون اسپیس Q45 و هدفون A40 با قیمت مقرون به صرفه، حذف نویز فعال (ANC) و عمر باتری طولانی عرضه می‌شوند. به گفته این شرکت، هر دو محصول ترکیبی محکم از کیفیت و ویژگی های صدا را با قیمت مناسب ارائه می دهند.

Space Q45 از چهار میکروفون در تنظیمات ANC هیبریدی خود استفاده می‌کند و می‌تواند تا 98 درصد کاهش نویز را به دست آورد. این هدفون دارای عملکرد تطبیقی ​​حذف نویز بر اساس صدای محیط است. این علاوه بر حالت عبور است که به صدای محیطی امکان شنیدن می دهد.

Space Q45 تا 65 ساعت زمان پخش را در صورت غیر فعال بودن ANC ارائه می دهد. با این حال، با فعال بودن ANC، دستگاه تا 50 ساعت عمر باتری دارد. این هدفون همچنین از شارژ سریع با شارژ پنج دقیقه ای پشتیبانی می کند که تا چهار ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. Q45 می تواند به دو دستگاه به طور همزمان متصل شود و از صدای با وضوح بالا پشتیبانی می کند.

Space A40 عملکرد ANC مشابه Q45 خواهد داشت. دارای حالت شفافیت تک لمسی، حذف نویز تطبیقی، صدای Hear ID و صدای بی‌سیم با وضوح بالا است. این مدل نسبت به هدفون‌های قبلی Soundcore جمع و جورتر است اما همچنان دارای درایورهای 10 میلی متری برای خروجی باس/ سه برابر عالی می باشد.

انکر و معرفی هدفون Soundcore Space Q45

تا 50 ساعت زمان پخش را می توان از A40 به همراه جعبه شارژ آن دریافت کرد. ده دقیقه شارژ تا 4 ساعت زمان پخش را فراهم می کند و از جفت شدن دوگانه پشتیبانی می شود. Space A40 دارای حفاظت IPX4 است و می توان آن را به صورت بی سیم شارژ کرد.

Space Q45 با یک نوع مشکی به قیمت 150 دلار عرضه شد، اما انواع آبی و سفید سرمه ای بعدها عرضه خواهند شد. اسپیس A40 در رنگ های مشکی، سفید و آبی-سرمه ای موجود است و قیمت آن به 100 دلار می رسد.

منبع

2.3/5 - (3 امتیاز)

بیشتر بخوانید  انکر و معرفی ربات جاروبرقی Eufy RoboVac L35

نظرات در مورد : انکر و معرفی هدفون Soundcore Space Q45

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *