توقف اجرای whatsapp بر روی اندرویدهای قدیمی و برخی تلفن های آیفون

توقف اجرای whatsapp بر روی اندرویدهای قدیمی و برخی تلفن های آیفون

WhatsApp بر روی تلفن های قدیمی Android و مدل های آیفون متوقف خواهد شد.

WhatsApp مطمئناً در انتخاب تغییرات قدیمی تر اندروید و همچنین آیفون که از امروز شروع می شود ، پایدار نخواهد بود. این پیام فوری در واقع در ماه های متمادی در حال انجام مشاوره بین افراد خود بوده است، همچنین با تغییر Android 2.3.7 و همچنین نسخه های قدیمی تر علاوه بر آیفون 8 و قدیمی تر، مطمئناً توسط WhatsApp تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت. این به سادگی یک ماه پس از بسته شدن WhatsApp برای افراد ویندوز فون نیز انجام می شود.

این شرکت در واقع این تاریخ هدف را در سال 2014 فاش کرده بود و به افراد زیادی فرصت می داد تا تلفن های خود را به اندروید جدیدتر و همچنین تغییرات آیفون ارتقا دهند یا از پس زمینه مکالمه خود استفاده کنند. در هر نوع نمونه، تلفنهای به دست آمده در سال 2015 یا قبل از آن ممکن است فرصتی برای اجرای این نسخه های قدیمی تر اندرویدی و همچنین آیفون داشته باشند، همچنین افراد دارای نرم افزار قدیمی تر باید به دنبال بروزرسانی های اندرویدی باشند. اگر شما فقط یکی از افراد تحت تأثیر هستید، باید اقدامات بعدی این باشد که بلافاصله مکالمات خود را حفظ کنید، تا برای از بین رفتن تمام اطلاعات خودداری کنید. علاوه بر این شما باید در مورد تغییر به یک ابزار جدیدتر با نرم افزار به روز شده نرم افزار فکر کنید. یکی دیگر از عواملی که برای انتخاب جدیدترین نسخه اندرویدی استفاده می شود، این است که آنها راه حل هایی را برای حساسیت و همچنین ایمنی و پیشرفت های امنیتی ارائه می دهند.

برای حفظ اطلاعات در مکالمات، سه نقطه راست صفحه نمایش WhatsApp را باز کنید>> روی بیشتر>> Export Chat بزنید >> و همچنین انتخاب کنید که آیا می خواهید از رسانه یا موارد دیگری تشکیل شود. سیستمی را که می خواهید برای حفظ مکالمات خود انتخاب کنید ، برای مثال می توانید آن را برای ارسال به حساب پست الکترونیکی خود انتخاب کنید ، جایی که می توانید آن مکالمات محافظت شده را حفظ کنید تا بعداً دوباره به آن برگردید.

همانطور که اشاره شد، افراد باید اطمینان حاصل کنند که دسترسی به WhatsApp را به روز کنند و به روزرسانی تلفن های دارای سیستم عامل آندروید 4.0.3 و بالاتر و هم چنین iphone 9 و بالاتر را توصیه می کنیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : توقف اجرای whatsapp بر روی اندرویدهای قدیمی و برخی تلفن های آیفون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *