مشکلاتی که میتونید با اپل ios7 داشته باشید.

iphone-5s

شکی نیست که این روز ها اپل رو بعنوان یک گوشی کامل و تقریبا بی نقصی میدونیم. مخصوصا محبوبیت در نسخه ios6 ، باعث شده مردم در انتظار   استفاده راحت تر و کامل تر از نسخه بعدی این شرکت باشند .

iphone-5s
iphone-5s

اما وقتی ios7 وارد بازار شد مردم و در زندگی مردم جای گرفت کم کم شاهد هنگ کردن این نسخه شدیم . این در حالی است که شرکت های دیگری که با این شرکت در حال رقابت میباشند منتظر چنین لرزش هایی از این شرکت محبوب هستند تا سریعا نسخه های برتر خود را جایگزین کنند.

کاربران زیادی با مشکلات کرش کردن های پی در پی در ios7 روبرو شدند . این مشکلات ،به خصوص در دستگاه های جدید و 64 بیتی اپل بسیار ازار دهنده به نظر میرسه . واین همان نقطه است و جای سوال است که چرا باید چنین مشکلی پیش بیاد این پیشاپیش کاربران اپل را از نسخه های اینده این شرکت نگران میکند.

تصور کنید با پول زیادی که به اپل داده اید و ازش انتظاراتی دارید ناگهان در هنگام کار کردن با ان ، دستگاه شما ریست کند . البته این ریست شدن ها یکی دوبار اتفاق نمیوفه و چندین بار این مشکل پیش رو میاد. وبعد هرسری ریست شدن باید چند دقیقه صبر کنید تا دستگاه شما لود شود و واقعا اعصاب نمیذاره برای ادم و این تنها مشکلی نبود که در این دستگاه ها گزارش شده است.

برخی کاربران نیز گزارش داده اند که در دستگاه های انان , screen of death که بسته به مدل دیواس شما میتواند , white یا  black باشند، این در حالی است که زمانی که باتری دستگاه شما کمتر از 30 در صد میشود این اتفاق میوفتد .

به هر حال اپل گفته است در حال رفع این مشکل است  وتا ios7.1 این مشکل را حل خواهد کرد. این در حالی است که توسعه دهندگان هم اکنون در خال تست کردن beta4.ios7.1 هستند .

 منبع:gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ممکن است سری آیفون 15 پرو به دلیل مشکلات نمایشگر با کمبود مواجه شود

نظرات در مورد : مشکلاتی که میتونید با اپل ios7 داشته باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *