تنظیمات صدای اندروید ( معرفی اپلیکیشن Volume Notification)

معرفی اپلیکیشن Volume Notification

شاید شما هم با مشکل خرابی دکمه های فیزیکی گوشیتان روبرو شده اید و بسیار برایتان اذیت کننده باشد که این دکمه ها در زمان خاموش – روشن کردن گوشی ، کم و زیاد کردن صدا و …. به درستی کار نمی کنند .

امروزه خوشبختانه در دنیای اندرویدی بسیاری از مشکلات حل شده و شما نباید نگران هیچ موضوعی از این نظر باشید . اگر شما هم در گوشی خود از گجت های اندرویدی استفاده می کنید باید بدانید می توانید ویجت ها یا اپلیکیشن های را بکار بگیرید تا به راحتی این مشکلات را برای شما حل کنند  در خصوص تنظیم صدا قصد داریم ویجتی را برای شما معرفی کنیم که شاید تا به حال آن را روی گوشی خود نصب نکرده باشید .

Volume Notificationیکی از بهترین ویجت ها Volume Notification می باشد . شما به کمک این ابزار راحت و ساده می توانید تنظیم صدا را به راحتی انجام دهید حتی اگر دکمه های گوشیتان نیز درست است فرصت استفاده از ویجت راحت را از دست ندهید .

حجم این ویجت تقریبا یک مگابایتی است و به گونه ای ساده طراحی شده است ، به کمک این ویجت شما می توانید تمام تنظیمات صدای اندرویدی خود را در نوار ابزار مشاهده کنید تا هر زمانی که به هر دلیلی فرصت نداشتید با یک لمس ساده همه ی تنظیمات در دسترس شما باشند . اما همین ویجت ساده باعث شده بسیاری از معایب اندوریدی برطرف شود شاید کمی باورش سخت باشد اما بعد از کار با این ویجت به این موضوع پی خواهیم برد .

زمانی که شما این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب می کنید سه آیکون صدای تماس تلفنی ، صدای موزیک ، صدای زنگ به صورت یک نوار مینیمال و شیک و البته ساده به زیر نوار ابزار اصلی افزوده می گردد .

شما هر زمانی که بخواهید می توانید با پایین کشیدن این نوار و با عقب و جلو کردن اسلایدرها بر همه ی تنظیمات صدای اندرویدی تسلط کافی داشته باشید .

دقت داشته باشید اگر از ظاهر و آیکون این اپلیکیشن هم راضی نبودید می توانید بسته به سلیقه خودتان آن را تغییر بدهید این امکان در این اپلیکیشن نیز برای رضایت کاربران طراحی شده است و رنگ ها دیگری برای آنها در اپلیکیشن موجود می باشد .

شما با نصب این اپلیکیشن به دکمه های فیزیکی گوشی خود کمک می کنید تا عمر بیشتری داشته باشند و همچنین از خطرخرابی محفوظ باشند و از همه مهتر شما می توانید سریعا به یک کلیک به همه تنظیمات صدا اندرویدی خود دسترسی داشته باشید .

معرفی اپلیکیشن Volume Notificationدر پایان دقت کنید شما به راحتی می توانید آیکون ها را نیز جا به جا کنید مثلا اگر به صدای آلارم گوشی خود نیازی ندارید می توانید صدای مکالمه را با آن جا به جا کنید . چیزی که در این قسمت سبب برتری اپلیکیشن می شود پوشش دادن همه ی صدای های اندرویدی است از هر گونه صدای زنگ موبایل گرفته تا دستگاههای بلوتوثی و …..

در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن کاربردی را برای دستگاه اندرویدی خود نصب کنید . ( این اپلیکیشن رایگان است ) .

اپلیکیشن اسکانو

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تنظیمات صدای اندروید ( معرفی اپلیکیشن Volume Notification)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *