تلویزیون 85 اینچی Redmi X معرفی شد

تلویزیون 85 اینچی Redmi X معرفی شد

شرکت ردمی به تازگی از تلویزیون هوشمند جدید Redmi X  با سایز 85 اینچی در بازار خانگی این برند رونمایی کرد. مدل جدید تلویزیون هوشمند در منطقه به فروش می رسد و با برخی مشخصات و ویژگی های قابل توجه وارد بازار می شود.

همانطور که از نام آن پیداست، Redmi X جدید دارای یک پنل بزرگ 85 اینچی بوده که نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح 4K را ارائه می دهد. این شرکت بر کیفیت تصویر تاکید می کند و حتی فناوری MEMC را ارائه می دهد که به کاهش لرزش، لکه و سایر پارگی ها در حین حرکت با سرعت بالا کمک می کند. به عبارت دیگر، به طور کلی تصاویر واضح تر و روان تری ارائه می دهد. نکته قابل توجه، آخرین تلویزیون هوشمند غول فناوری چینی نیز کالیبراسیون رنگ عالی را با نمایشگر حدود 1.07 میلیارد رنگ ارائه می دهد.

تلویزیون هوشمند جدید Redmi X با سایز 85 اینچی شامل یک پردازنده چهار هسته ای شده که به آن امکان رمزگشایی 4K HDR را ارائه می دهد. این چیپست با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. برای صدا، تلویزیون هوشمند به دو بلندگوی 10 واتی با کیفیت بالا مجهز شده و همچنین با رزولوشن با کیفیت بالا DTS HD و موارد دیگر ارائه می شود. این مدل دارای دستیار XiaoAi برای کنترل‌های صوتی و سایر قابلیت‌ها است.

از آنجایی که این تلویزیون هوشمند بوده، کاربران حتی می توانند نمایشگر را روی پروژکتورهای صفحه نمایش، تلفن های هوشمند، تبلت ها، رایانه ها و موارد دیگر نمایش دهند. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به وای فای دو بانده، پورت USB نوع 3.0 و دو پورت HDMI نیز اشاره کرد. تلویزیون هوشمند Redmi X با سایز 85 اینچی در حال حاضر با قیمت 4999 یوان در چین از طریق JD.com پیش فروش می شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند برند ردمی بزودی این مدل را در بازارهای دیگری عرضه دارد. ردمی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند و محصولات خود را معرفی می کند. این کمپانی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل های متنوع همراه سازد و این تلویزیون نیز گزینه ای رده بالا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید  Redmi K60 Ultra می تواند با وضوح 8K فیلمبرداری کند

منبع

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : تلویزیون 85 اینچی Redmi X معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *