معرفی نسخه جدید گوشی P50E هوآوی

معرفی نسخه جدید گوشی P50E هوآوی

همانطور که مشخص شد، گوشی هوشمند هوآوی P50E در رنگ پودری داون از امروز در چین به فروش می رسد که با قیمت 600 دلار عرضه می شود. این تلفن هوشمند یک سیستم تک تراشه Snapdragon 778G را دربرگرفته که پشتیبانی از 5G را غیرفعال کرده است.

هواوی P50E با 8 گیگابایت رم و 128 حافظه داخلی به فروش می رسد. در سوی دیگر باید به صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED با رزولوشن 2700 در 1224 پیکسلی و نرخ نوسازی 90 هرتز اشاره کرد.

دوربین اصلی با وضوح 50 مگاپیکسل بوده و دیگر لنزها 13 مگاپیکسلی اولتراواید و 12 مگاپیکسلی تله فوتو هستند. دوربین سلفی هم درون یک حفره وسط نمایشگر قرار می گیرد و لنز 13 مگاپیکسلی محسوب می شود.

در سایر مشخصات باید به استاندارد IP68، ظرفیت باتری 4100 میلی آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع 66 واتی اشاره کرد. مدل 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی این مدل 660 دلار قیمت دارد.

در دیگر خبرها HUAWEI رسماً FreeBuds Pro 2 را از طریق حساب رسمی خود در Weibo معرفی کرد. FreeBuds Pro 2 به ویژه اولین هدفون HWA یا Hi-Res Wireless Audio دارای گواهی TWS در جهان است. این هدفون در تاریخ 27 جولای سال جاری در بازار چین عرضه خواهد شد.

«فناوری صوتی بی‌سیم با کیفیت بالا و مشخصات تجهیزات و روش‌های آزمایش»، که به طور مشترک توسط انجمن صنعت صوتی الکترونیک چین و فناوری الکترونیک چین توسعه داده شد. موسسه استانداردسازی، در 13 جولای توسط بیش از 30 کسب و کار داخلی و خارجی از جمله Sennheiser، Goertek و Huawei به طور رسمی منتشر شد.

علامت گواهی HWA با گواهی بی‌سیم Hi-Res روی جعبه نسخه چینی هوآوی FreeBuds Pro 2 به چشم می خورد. بر اساس گزارش ها، هر هدست هواوی FreeBuds Pro 2 تنها 5.9 گرم وزن دارد که کمتر از مدل قبلی خود است. هوآوی FreeBuds Pro 2 دارای سه میکروفون و یک واحد 11 میلی متری با محدوده پاسخ فرکانسی 14 هرتز تا 40 کیلوهرتز است. همچنین از بلوتوث 5.2 و رمزگشایی LDAC، AAC و SBC پشتیبانی می کند. این هدست دارای سه حالت کاهش نویز معمولی، راحت و فوق العاده و همچنین حالت آگاهی در فضای باز است. همچنین عمق کاهش نویز تا 47 دسی بل را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  تلویزیون هوآوی Vision Smart TV SE3 معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی نسخه جدید گوشی P50E هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *