تلویزیون وان پلاس TV Y1S Pro راهی بازار شد

تلویزیون وان پلاس TV Y1S Pro راهی بازار شد

OnePlus TV 1S Pro در ماه آوریل در هند معرفی شد. در ابتدا، این برند تنها یک مدل 43 اینچی را معرفی کرد. نسخه 50 اینچی بعداً در ماه ژوئیه آن را دنبال کرد. چهار ماه بعد، یک منبع اطلاعات معتبر می گوید که OnePlus به زودی یک نسخه 55 اینچی از این تلویزیون را عرضه خواهد کرد. فاش کننده همچنین برخی از ویژگی های این تلویزیون آینده را به اشتراک گذاشته است.

به گفته ایشان آگاروال (از طریق MySmartPrice)، OnePlus TV 55 Y1S Pro به زودی در هند عرضه خواهد شد. متأسفانه، اطلاعات دهنده تاریخ دقیق پرتاب را مخفی نگه می دارد. با این حال، او در مورد ویژگی ها صحبت می کند. با این حال، نسخه 55 اینچی OnePlus TV Y1S Pro با دو اندازه دیگر یکسان خواهد بود.

این تلویزیون دارای پنل 4K با پشتیبانی از HDR10+ و MEMC خواهد بود. صفحه نمایش با بلندگوهای 24 واتی جفت خواهد شد. این دستگاه Android TV را با پشتیبانی از سرویس‌های پخش پیشرو مانند YouTube، Netflix، Prime Video و غیره راه‌اندازی می‌کند. چندین پورت مانند 2 x USB 2.0، 3 x HDMI 2.1 (یکی از آنها سازگار با eARC است)، اترنت و RF ارائه می دهد.

انتظار می رود نسخه 55 اینچی آینده حدود 40000 روپیه قیمت داشته باشد. به این دلیل که مدل های 43 و 50 اینچی به ترتیب 29999 روپیه و 32999 روپیه قیمت دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت وان پلاس Watch 2 در MWC معرفی می شود

نظرات در مورد : تلویزیون وان پلاس TV Y1S Pro راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *