تلویزیون هوشمند سامسونگ M6500 Series 6

شرکت سامسونگ از برندهای بزرگ تولیدکننده تلویزیون هوشمند است که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در بازار عرضه می کند. در این بین باید به یک مدل تلویزیون هوشمند که چندان هم جدید محسوب نمی شود اما کیفیت ساخت و تصویر بالایی دارد، M6500 Series 6 است. تلویزیونی با طراحی منحنی و پایه ایکس شکل که این تلویزیون را به خوبی سر جای خود نگه داشته است.

مدلی که در نوع خود باکیفیت بوده و نسبت به رقبا عملکرد خوبی دارد. این تلویزیون از خانواده سری 6 تلویزیون های سامسونگ است و با وضوح تصویر FHD یا همان 1920*1080 پیکسل همراست. محصول سامسونگ امکانات ارتباطی متعددی داشته و مشخصات فنی قابل توجهی هم برای این گزینه تدارک دیده شد. به هر حال در این مطلب قصد داریم شما را با تلویزیون هوشمند M6500 Series 6 سامسونگ آشنا سازیم.

طراحی ساخت

تلویزیون هوشمند مورد اشاره سامسونگ همچون برخی مدل های پیشین دارای ساختاری منحنی یا کرو است. این یعنی زاویه دید گسترده و خوبی را در اختیار کاربر می گذارد. در چند سال گذشته سامسونگ تلویزیون های منحنی مختلفی عرضه داشته و مدل M6500 Series 6 هم یکی از آن مدل ها محسوب می شود.

این تلویزیون از پورت های HDMI، USB، اترنت و برخی دیگر هم در عقب بهره می برد. بنابراین افراد می توانند چندین نوع درگاه را در یک زمان داشته باشند. گذشته از آن طراحی این تلویزیون در نوع خود کم نظیر بوده و افراد تجربه کاربری خوبی با طراحی منحنی که تدارک دیده شده، خواهند داشت.

گذشته از آن تلویزیون هوشمند M6500 Series 6 بدنه فلزی نداشته و در مقابل سامسونگ متریال پلاستیکی باکیفیت را به کار گرفته که عمدتا در دستگاه های رده بالا شاهد آن هستیم. سایز این تی وی با استند یا همان پایه 1105*712*293 میلیمتر است و به عنوان تلویزیون هوشمند 49 اینچی، نه تنها بزرگ نیست، ایده آل هم محسوب می شود.

وزن تلویزیون هم به 13 کیلوگرم می رسد و چندان هم سبک نیست.

کیفیت تصویر و عملکرد

تلویزیون هوشمند M6500 Series 6 سامسونگ دارای مشخصات فنی قابل توجهی بوده و وضوح تصویر 1080 پیکسل آن که عمدتا در مدل های میان رده تعبیه می شود، برای این تلویزیون هوشمند هم تدارک دیده شد. قابلیت های مختلفی در نمایش محتوا برای این محصول سامسونگ در نظر گرفته شده تا مخاطب هنگام پخش محتوا روی آن تجربه کاربری خوبی کسب کند.

گذشته از آن کیفیت تصویر بالا این تلویزیون نظر هر فردی را به خود جلب می کند و فراتر از یک گزینه FHD مشابه مدل های رایج موجود در بازار است. تلویزیون های FHD عمدتا در نمایش محتوا کیفیت بالایی ارائه می دهند و محصول سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین در تجربه کاربری با آن حس زیبایی و روشنی صفحه نمایش را به خوبی می توان درک کرد. با انحنای بدنه زاویه دید به حداکثر حالت خود رسیده و افراد می توانند افق دید خود را با مدل M6500 چهل و نه اینچی سامسونگ بیشتر کنند.

اگر از جمله افرادی هستید که نمی خواهید هزینه بالایی برای خرید تلویزیون داشته باشید اما به دنبال گزینه ای هستید که کیفیت تصویر مطلوب و ایده آلی به نمایش بگذارد، M6500 سامسونگ از سری 6 همان مدلی است که می توان به شدت روی آن حساب کرد.

تماشا محتوا تصویری در این تلویزیون حس واقعی بودن را انتقال می دهد از این رو در کنار کیفیت صدا شفاف، تصویر پروضوح نیز تجربه کاربری لذت بخشی را قلمداد می کند. پنل کریستالی این تلویزیون هوشمند موجب می شود تا افراد هنگامی که به قیاس این مدل با دیگر مدل رقیب بپردازند، به سرعت کیفیت بالا تصویر و شفاف بودن آن را متوجه شوند. شرکت کره ای خود سعی کرده چنین محصولی را به مخاطب ارائه دهد.

بیشتر بخوانید  عملکرد دور از انتظار دوربین گلکسی نوت 20 اولترا در DxOMark

بنابراین در بحث کیفیت و عملکرد تصویر حرفی برای گفتن باقی نمانده و برند کره ای که سابقه درخشان در تولید تلویزیون هوشمند دارد، با محصول جدید توانسته موفقیت فراوانی را شامل حال کند. گذشته از آن دید پاک بر روی سر و صدای ناخواسته تاثیر می گذارد تا کیفیت تصویر را تحت تأثیر قرار دهد. این سیگنال را که در تلویزیون سامسونگ شما پخش می شود فیلتر کرده و تصفیه می کند. این تکنولوژی حذف نویز اتوماتیک است که صدای دیجیتال و آنالوگ را از روی صفحه تلویزیون شما حذف می کند.

این فناوری موجب می شود تا محتوایی که با وضوح SD یا HD پخش می شود، به کیفیت FHD ارتقایافته و کاربر وضوح بیشتری را در تماشا تلویزیون M6500 سامسونگ شاهد باشد. چنین فناوری را کمتر در هر تلویزیون هوشمندی می توان مشاهده کرد اما سامسونگ همیشه چنین نوآوری هایی در محصولاتش به کار گرفته تا بتواند رضایت مخاطب را حسابی جلب کند.

بنابراین تلویزیون هوشمند مدل M6500 همان گزینه ای است که می توان به تهیه آن پرداخت و از تماشا محتوا لذت برد. متاسفانه این تلویزیون هوشمند سامسونگ در حال حاضر تولید نمی شود اما با وجود گذشت چند از عرضه آن، همچنان گزینه باکیفیت و برجسته به حساب می آید.

تماشا محتوا ویدئویی و تجربه سرگرمی در تلویزیون M6500 دست کمی از مدل های سطح بالا ندارد. طراحی منحنی این تلویزیون موجب شده تا کاربر بتواند زاویه دید بزرگی را شاهد باشد. بنابراین این نوع طراحی جنبه مثبتی داشته که سامسونگ در نظر گرفته تا حالتی مناسب را برای مخاطب خود رقم زند.

اما یک پرسشی به وجود می آید که صفحه نمایش پاک در سری M تلویزیون های سامسونگ چیست. برای این نوع نمایش دو گزینه شخصی سازی وجود دارد که یکی از آنها نمایش تم آنالوگ و دیگری نمایشگر دیجیتال خالص است. در نوع نمایشگر خالص فیلتر نویز دیجیتال فعال شده و کاربر در هنگام تماشا محتوا هیچ نقصی را در محتوا پخش شده مشاهده نمی کند. از ای نرو بیشتر محتوایی را شاهد است که صاف و شفاف می باشد.

فناوری مدرن و تصاویر با عمق زیاد

شرکت سامسونگ در این تلویزیون هوشمند 49 اینچی خود ویژگی های مختلفی تدارک دیده که یکی از آنها پخش تصاویر با عمق بالا است. بنابراین نمایش محتوا در تلویزیون M6500 با عمق بالایی صورت می گیرد و از این رو افراد می توانند تصاویری را شاهد باشند که در نوع خود کم نظیر است.

یکی از این قابلیت ها Auto Depth Enhancer نام دارد و موجب می شود تا تصاویر با عمق بیشتری به نمایش درآیند. در نتیجه جزئیات فوق العاده ای به تصویر کشیده شده و تجربه کاربری لذت بخش تر می شود. بنابراین باید به تحسین این محصول سامسونگ پرداخت زیرا فراتر از انتظار نمایش محتوایی دارد و با فیلتر منحصربفرد خود موجب خواهد شد تا تصاویر باوضوح بالایی به نمایش درآیند.

بنابراین در بخش فناوری این تلویزیون دست کمی از دیگر رقبا ندارد. بنابراین تلویزیون هوشمند مدل M6500 همان گزینه ای است که می توان به تهیه آن پرداخت و از تماشا محتوا لذت برد. متاسفانه این تلویزیون هوشمند سامسونگ در حال حاضر تولید نمی شود اما با وجود گذشت چند از عرضه آن، همچنان گزینه باکیفیت و برجسته به حساب می آید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلویزیون هوشمند سامسونگ M6500 Series 6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *