تلویزیون شیائومی TV ES70 معرفی شد

تلویزیون شیائومی TV ES70 معرفی شد

شیائومی Mi TV ES70 را با صفحه نمایش 70 اینچی 4K عرضه کرده است و از نور پس زمینه چند پارتیشن پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای وضوح صفحه نمایش 2160 پیکسل با نسبت صفحه نمایش 97.8 درصد است. همچنین به دقت رنگی در سطح صفحه نمایش حرفه ای و DCI-P3 94% وسعت رنگ دست می یابد. این صفحه نمایش 1.07 میلیارد رنگ و فریم تکمیلی حرکتی MEMC را پشتیبانی می کند.

یکی از ویژگی های برجسته تلویزیون ES70 شیائومی، فناوری نور پس زمینه چند پارتیشنی آن است. از کاهش نور 4096 سطح با حداکثر روشنایی 700 نیت پشتیبانی می کند. الگوریتم با وضوح فوق العاده تعبیه شده آن به تجزیه و تحلیل تصویر در زمان واقعی و کاهش نویز کمک می کند. این تلویزیون حتی هنگام نمایش فیلمی با وضوح پایین نیز عالی عمل می کند زیرا در چنین سناریویی می تواند به وضوح 4K دست یابد. این تلویزیون از پردازنده چهار هسته ای مدیاتک MT9638 A55 با 2 گیگابایت + 32 گیگابایت حافظه و ترکیب حافظه استفاده می کند.

از نظر اتصال، تلویزیون شیائومی ES70 از وای فای دو باند 2,4 گیگاهرتز/5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند و از رمزگشایی دوگانه Dolby و DTS پشتیبانی می کند. دارای طراحی کانال هوای دوگانه با دو سیستم صوتی 12.5 واتی با قدرت بالا. کنترل صدای میدان دور با استفاده از Xiao Ai نیز در تلویزیون پشتیبانی می شود. همچنین می توان آن را به اکوسیستم هوشمند شیائومی متصل کرد و برای نمایش صفحه نمایش با اندروید، iOS، ویندوز و مک سازگار است.

تلویزیون شیائومی ES70 دارای سه رابط HDMI، دو درگاه USB، یک ورودی AV، یک پورت شبکه و یک رابط آنتن است. این تلویزیون با قیمت 4499 یوان (621 دلار) در چین به فروش می رسد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت شیائومی مراجعه کنید. این کمپانی در طول ماه های گذشته تلویزیون های متعددی معرفی کرده است که ایده آل هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی شیائومی از مینی کامپیوتر 250 گرمی ingmei Mini Computer CR80

نظرات در مورد : تلویزیون شیائومی TV ES70 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *