سری آنر 70 با دوربین IMX800 سونی همراهند

سری آنر 70 با دوربین IMX800 سونی همراهند

طبق گزارش‌ها، سری آنر 70 با سنسور دوربین اصلی سونی IMX800 عرضه خواهد شد. این گزارش از افشاگر ویبو Digital Chat Station بدست آمده است. انتظار می رود سری آنر 70 به عنوان جانشین سری آنر 60 وارد بازار شود. با این حال، آنر هنوز تاریخ دقیق معرفی را اعلام نکرده است.

سنسور سونی IMX800 هنوز معرفی نشده و سایز آن 1/1.1 اینچ است. این باعث می‌شود که آن را به بزرگ‌ترین سنسور دوربین در صنعت تبدیل کند و حسگر 50 مگاپیکسلی 1/1.12 GN2 سامسونگ را کنار بگذارد. غیر از این، هیچ اطلاعات اضافی در مورد سنسور وجود ندارد.

اخیراً یک گوشی Honor با شماره مدل FNE-AN00 در سایت گواهی 3C و همچنین وزارت صنعت و فناوری چین مشاهده شده است. گمان می رود این گوشی هوشمند از سری آنر 70 آینده باشد. طبق لیست، گوشی ادعا شده با 5G سازگار خواهد بود و از شارژ سریع 60 واتی پشتیبانی می کند.

گوشی آنر با شماره مدل FNE-AN00 به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 1080p مجهز شده و گفته می شود این پنل توسط BOE چین تولید خواهد شد. گذشته از آن نوردهی نمایشگر بالاست و یک باتری 4800 میلی آمپرساعتی هم دارد.

انتظار می‌رود سری آنر 70 شامل سه نوع استاندارد، پرو و ​​پرو پلاس باشد که اولی گفته شده با پردازنده‌ سری Snapdragon 7xx کوالکام به فروش خواهد رسید و دومی با چیپ دیمنسیتی 8100 مدیاتک و بهترین مدل با دیمنسیتی 9000 مدیاتک به فروش می رسد.

در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد سری Honor 70 خواهیم دانست. در اخباری مرتبط dxomark به تازگی تصمیم گرفت بررسی در بخش دوربین گوشی آنر Magic 4 داشته باشد و در این بین مشخص شد که دستگاه بهترین امتیاز را در بین لیست کامل گوشی های هوشمند بدست آورده و صدرنشین شد.

طبق لیست دگزومارک، گوشی آنر Magic 4 به امتیاز فوق العاده 146 دست یافته و دارای دوربین حرفه ای است که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. این دوربین در بخش زوم، ویدئو و عکاسی توانسته امتیازات بزرگی کسب کند و کارشناسان دگزومارک را گزینه کامل برای تصویربرداری دانستند.

آنر در هفته های گذشته جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار خود را با نام های Honor Magic4 و Magic4 Pro معرفی کرده است. این دستگاه ها دارای جدیدترین پردازنده پرچمدار کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 هستند و از یک سیستم دوربین چشمگیر بهره می برند که می تواند پرچمداران برتری باشند.

بیشتر بخوانید  بررسی کامل آنر 9 لایت هوآوی

به هر حال باید منتظر ماند سری آنر 70 آینده بزودی معرفی شوند و به شایعات پایان داده شود. زیرا نباید به شایعات بی اساس از سوی افشاگران بسنده کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری آنر 70 با دوربین IMX800 سونی همراهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *