تعمیر Galaxy S23 Ultra برای افراد غیر حرفه ای بسیار ساده تر است

تعمیر Galaxy S23 Ultra برای افراد غیر حرفه ای بسیار ساده تر است

ما می دانیم که گلکسی اس 23 از نظر استحکام، بهترین پیشروی این شرکت است. دارای محافظ Gorilla Glass Victus 2 در جلو و پشت، استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و موارد دیگر است. گلکسی اس 23 اولترا نیز خبرهای خوبی را برای قابلیت تعمیر به ارمغان می آورد.

حذف Galaxy S23 Ultra توسط JerryRigEverything نشان می دهد که سامسونگ فرآیند تعمیر آخرین پرچمدار خود را حتی برای افراد غیر حرفه ای بسیار آسان کرده است. OEM ها شناخته شده اند که دستگاه های خود را با چسب های زیادی می چسبانند تا همه چیز را در جای خود نگه دارند. اما این چسب برای هرکسی که گوشی را تعمیر می کند مضر است زیرا باید از ابزارهای مختلفی استفاده کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ چیز در طول فرآیند تعمیر آسیب نمی بیند. سامسونگ با Galaxy S23 Ultra این فرآیند را ساده‌تر کرده است.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که مجموعه شیشه عقب، سیم پیچ شارژ بی سیم، پیچ ها و کابل های نواری را بردارید تا به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دسترسی داشته باشید. Zach از کانال JerryRigEverything یوتیوب خاطرنشان کرد که حتی افراد غیر حرفه ای نیز می توانند باتری Galaxy S23 Ultra را به راحتی حذف کنند. با برداشتن چهارده پیچ در پشت شما را به سیم پیچ شارژ بی سیم می رساند که زاک تقریباً آسیب دیده است.

با برداشتن سیم پیچ باتری قابل جابجایی 5000 میلی آمپر ساعتی آشکار می شود. به قول زک در این ویدیو، “پس از 8 سال طولانی، سامسونگ بالاخره چسبش تمام شد یا شاید تعمیر پذیری را جدی می گیرند.” اکنون باتری می تواند به راحتی توسط هر کسی بدون اتکا به ابزار دقیق یا الکل تعویض شود. این یک گام خوب برای آسان کردن گوشی‌ها برای تعمیر است. کار خوب سامسونگ!

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ این بار آشپزی می کند ، آشپز ها به هوش باشید

نظرات در مورد : تعمیر Galaxy S23 Ultra برای افراد غیر حرفه ای بسیار ساده تر است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *