تصویر رندر جدیدی از گوشی OnePlus 11 منتشر شد

تصویر رندر جدیدی از گوشی OnePlus 11 منتشر شد

OnePlus 11 در یک تصویر رسمی جدید مشاهده شده است. این به ما نگاه روشنی به پرچمدار آینده این برند می دهد. آخرین رندر فاش شده توسط استیو همرستوفر با نام مستعار Onleaks با همکاری نشریه Gadget Gang توسط کسی به اشتراک گذاشته شده است. قابل ذکر است که استیو اولین نگاهی به طراحی OnePlus 11 به ما داده بود و همچنین مشخصات کلیدی آن را سه ماه پیش فاش کرد.

آخرین رندر طراحی رسمی OnePlus 11 مطابق با رندر قبلی است که فاش شده بود. با این حال، دستگاه در دو گزینه رنگی یعنی مشکی و سبز نعنایی دیده می شود. گفته می‌شود که اولی مشکی مات نامیده می‌شود، در حالی که نام دومی را بر اساس اطلاعات مکس جامبور، سبز براق می‌نامند. با توجه به رندر رسمی فاش شده، می توان گفت که نوع رنگ سبز براق دارای طراحی پنل پشتی دو رنگ است. این موضوع در گزینه رنگ مشکی مات نیز کمی قابل توجه است. این به این دلیل است که جزیره دوربین دارای رنگ مشکی و مواد براق تر در مقایسه با بقیه پنل پشتی است.

لغزنده هشدار و دکمه‌های پاور در سمت راست دستگاه قرار دارند در حالی که لوگوی OnePlus در مرکز پنل پشتی قرار دارد. OnePlus 11 با یک جزیره دوربین بازطراحی شده با حاشیه ای به شکل قرص از قاب کناری تا وسط پنل پشتی عرضه خواهد شد. یک برآمدگی دوربین دایره ای با سه سنسور و یک فلاش LED را در خود جای داده است. یک متن Hasselblad بین آرایش دوربین وجود دارد.

در مورد مشخصات اصلی، وان پلاس 11 قبلاً تایید شده است که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند. ممکن است تا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. گفته می شود که این دستگاه توسط یک واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی پشتیبانی می شود. به نظر می‌رسد که محصول آتی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن 2K، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش باشد. انتظار می رود تنظیمات دوربین وان پلاس 11 شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک واحد تله فوتو 32 مگاپیکسلی باشد.

بیشتر بخوانید  هدفون بی سیم OnePlus Buds Z2 در اواسط دسامبر عرضه می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصویر رندر جدیدی از گوشی OnePlus 11 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *