در تصاویر مربوط به قاب محافظ گلکسی اس 9 پلاس، ظاهر گوشی نیز لو رفت

گلکسی اس 9 پلاس

شرکت سامسونگ طی اعلامیه ای از رونمایی دو گوشی پرچم دار خود خبر داد. این دو گوشی که مدل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس هستند بسیار مورد توجه بوده هنوز هم مورد توجه هستند , بنا به آن چه سامسونگ اعلام کرده این دو گوشی در تاریخ  25 فوریه به طور رسمی معرفی خواهند شد. در این میان عکس های منتشر شده از رندر های قاب گلکسی اس 9 پلاس اطلاعاتی درباره قاب های در نظر گرفته شده برای این گوشی را مشخص کرده است.

گلکسی اس 9 پلاس

این قاب ها در دو رنگ تولید شده اند، یکی تنالیته خاکستری و دیگری نقره‌ ای بوده که بسیار زیبا و چشم نواز می باشند. در قسمت پشتی قاب های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تفاوت هایی دیده می شود این در حالی است که پنل جلویی مشابه و تقریبا یکسان می باشد. یکی از تفاوت های موجود در قسمت پشتی قرار داشتن محل حس گر اثر انگشت این دو مدل گوشی , در محل هایی متفاوت از هم می باشد.

اس 9 کمی از گلکسی اس 9 پلاس کوچک تر است و احتمالا فاقد دوربین دوگانه می باشد این در حالی است که دوربین گلکسی اس 9 پلاس دوگانه اعلام شده است. همچنین دوربین های دو مدل اس 9 پلاس و اس 8 با یک دیگر مقایسه شده اند , در این بررسی مشخص شد دوربین اس 9 پلاس , به طور قابل توجهی از اس 8 برتر می باشد. یکی از مزایای این دوربین به اس 8 باز تر بودن دیافراگم می باشد , مورد بعدی حساسیت به نور بیشتر و عکاسی بهتر در محیط های تاریک است.

گلکسی اس 9 پلاس

هوشمندی و سریع تر بودن از سایر ویژگی های دوربین گوشی اس 9 پلاس می باشد. توانایی ضبط فیلم به صورت اسلوموشن موردی است که به صورت قابل توجهی نسبت به گوشی اس 8 ارتقا یافته و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. یکی دیگر از تفاوت ها , در نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه است. در مقایسه این دو گوشی می بینیم که نسبت نمایشگر به بدنه در اس 8 بیشتر از اس 9 می باشد. و در آخر نیز باید به اسپیکر های استریو اس 9 پلاس اشاره کنیم که دارای پردازنده بسیار سریعی بوده و بسیار قوی می باشند.

بیشتر بخوانید  نخستین تصویر تبلیغاتی Galaxy S23 FE سامسونگ

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در تصاویر مربوط به قاب محافظ گلکسی اس 9 پلاس، ظاهر گوشی نیز لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *