تصاویر قلم اختصاصی گلکسی نوت 9 در تبلیغات سامسونگ رویت شد

گلکسی نوت 9

اخیرا گلکسی نوت 9 این کمپانی به یکی از پر حاشیه ترین و حساس ترین گوشی های این کمپانی تبدیل شده و بسیاری از طرفداران سامسونگ هم اکنون فقط منتظر رونماییاز این فبلت پرحاشیه هشتند تا ببینند کدام یک از این حرف ها و ادعاهای مطرح شده در شایعات درست می باشند. تاکنون درخصوص قابلیت های قلم نوت 9 خبرهای زیادی منتشر شده و از قابلیت های بی شمار آن حرف های بسیاری بر سر زبان ها افتاده است.

امروز یکی از پوستر های تبلیغاتی گلکسی نوت 9 سامسونگ از طریق یک افشاگر معروف چینی (Ice Universe) انتشار یافت که علاوه بر اینکه شایعات قبلی را تایید کرد، برای اولین بار هم نسل جدید قلم اختصاصی سامسونگ را به طور کامل در برابر دید کاربران قرار می دهد. این افشاگر در حساب کاربری توییتری خود یک پوستر تبلیغاتی جدید را برای گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر نموده که در زیر می توانید تصویر آن پوستر را مشاهده نمایید.

گلکسی نوت 9

از لحاظ طراحی قلم اختصاصی نوت 9 به اندازه قلم گلکسی Tab S4 جالب توجه و متفاوت نیست ولی به نسبت قلم گلکسی نوت 8 از زوایای تندتری برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که با استفاده از این تصویر هیچ یک از قابلیت های مطرح شده در خصوص قلم S Pen جدید این کمپانی قابل تایید نیست.  بر اساس شایعات و اخبار منتشر شده قلم S Pen گلکسی نوت 9 از قابلیت اتصال بلوتوث پشتیبانی می نماید.

درنتیجه می توان قابلیت های مختلفی نظیر کنترل موزیک پلیر یا استفاده به عنوان ریموت شاتر دوربین را برای این قلم در نظر گرفت. در این پوستر تنها می توان نوع طراحی افقی دوربین دوگانه در پنل پشتی گلکسی نوت 9 را مشاهده نمود، که تفاوت زیادی با گلکسی نوت 8 ندارد. بر اساس اطلاعات انتشار یافته تاکنون، چنین تصمیمی تنها به دلیل افزایش حجم قابل توجه باتری گرفته شده است و این فبلت محبوب دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می باشد.

 

روم تک با شماست …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  میزان فروش سری گلکسی اس 21 کمتر از اس 20 بود

نظرات در مورد : تصاویر قلم اختصاصی گلکسی نوت 9 در تبلیغات سامسونگ رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *