تصاویر رندر شده مک بوک ایر 2022 فاش شد

تصاویر رندر شده مک بوک ایر 2022 فاش شد

شرکت اپل در سال آینده نسل بعدی مک بوک ایر را معرفی خواهد کرد. لپ تاپی که ویژگی های برجسته داشته و در نوع خود نیز کم نظیر است. به تازگی تصاویر رندر این دیوایس فاش شده که جذاب به نظر می رسد.

اپل دومین معرفی محصول خود در پاییز را 18 اکتبر برگزار کرد و از دو مک بوک پرو 14 و 16 اینچی جدید رونمایی کرد. این دو نوت بوک جدید از چیپ M1 Pro و M1 Max استفاده می کنند، پردازنده های 5 نانومتری تازه توسعه یافته، و چیپ نه تنها یک جهش بزرگ نسبت به تراشه های M1 سال گذشته است، بلکه همه CPU ها و GPU های رایج بازار قابل رقابت با آن نیستند. با عملکردی که اپل برای چیپ های نسل جدید تدارک دیده، سایر رقبا سخت می توانند به عملکرد این چیپ برسند.

تصاویر رندر شده مک بوک ایر 2022 فاش شد

به گفته MacRumors، علاوه بر مک بوک پرو، برای نسل جدید مک بوک ایر 2022 که اپل ممکن است سال آینده عرضه کند، اکنون آخرین اطلاعات بدست آمده است.

  • کنار گذاشتن طراحی قبل: طبق اخبار منتشر شده، اپل طراحی قبل را در نسل جدید مک بوک ایر کنار گذاشته و از طراحی گرد و نازک با همان ضخامت در جلو و عقب نوت بوک استفاده می کند.
  • صفحه نمایش جدید: مک‌بوک ایر جدید همان صفحه‌ی قبل را خواهد داشت که مک‌بوک پرو اخیراً به آن مجهز شد، بدون Face ID و ناحیه‌ای بریدگی که فقط دوربین و سنسور نور محیط و چراغ نشانگر را در خود جای می‌دهد.
  • پورت شارژ MagSafe: درگاه شارژ MagSafe در مک بوک پرو که به تازگی معرفی شده اپل بازگشته است و مایکل گورمن بلومبرگ ادعا می کند که MagSafe در مک بوک ایر نیز استفاده خواهد شد.
  • تراشه M2: این هفته، اپل تراشه های M1 Pro و M1 Max را برای مک بوک پرو جدید معرفی کرد، اما اپل از آنها در مک بوک ایر 2022 استفاده نخواهد کرد. گورمن می گوید اپل ممکن است تراشه M2 را معرفی کند. در تعداد هسته محاسباتی با تراشه M1 یکسان است، اما سریعتر عمل کرده و قدرت گرافیکی بیشتری دارد.
  • چند رنگ: به گفته Jon Prosser، مک‌بوک ایر آینده اپل در رنگ‌های متنوعی مشابه رنگ‌های آی مک 24 اینچی فعلی عرضه خواهد شد. پروسر همچنین رندرهای مفهومی مک بوک ایر را در چندین رنگ به اشتراک گذاشت.
بیشتر بخوانید  اپل به دنبال گرفتن 22 میلیون دلار هزینه های دادرسی از سامسونگ است

اپل مک بوک فعلی 334 روز از آغاز فروش آن می گذرد و انتظار داریم مدل بعدی بزودی از راه برسد تا بتواند نظر علاقمندان را جلب کند. اگرچه گفته شده این مدل جدید تا اواسط سال 2022 از راه نمی رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر رندر شده مک بوک ایر 2022 فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *