اپلیکیشن مسنجر وایبر در استایل مدرن مترو ویندوز 8 آپدیت شد.

Modern-style Viber app lands on Windows 8 and Windows RT

اپلیکیشن پیام رسان وایبر ، نرم افزار خود را برای استایل مدرن ویندوز 8 بروز رسانی کرد. امروز چهارشنبه 18 دسامبر 2013 این اپلیکیشن با استایل جدید رونمایی شد .

Modern-style Viber app lands on Windows 8 and Windows RT
Modern-style Viber app lands on Windows 8 and Windows RT

البته نسخه تجاری نرم افزار پیام رسان استایل مدرن  وایبر در ماه مه ارائه شده بود ، که امروز نسخه نهایی آن نیز در فروشگاه ویندوز قابل دریافت می باشد ، شما می توانید هم اکنون این نرم افزار رو برای دسکتاپ ویندوز 8 و ویندوز 8.1 تان دریافت نمایید.

این نرم افزار همچون سایر نرم افزار های تماس تلفن همراه می باشد ، نسخه تجاری این نرم افزار تنها برای ارسال پیام در ویندوز هشت می باشد و شامل گزینه های تماس در این اپلیکیشن نمی شود. با این حال، برخی از ویژگی های رابط کاربری در این نسخه نرم افزار به صورت استایل مترو مدرن است که به سادگی با سیستم عامل ویندوز 8 مایکروسافت به روز رسانی شده و توانایی به پین مکالمات خاص به صفحه شروع وجود دارد.

Modern-style Viber app lands on Windows 8 and Windows RT
Modern-style Viber app lands on Windows 8 and Windows RT

 Viber همچون سایر برنامه های ویندوز 8 از قابلیت چند رسانه ای مایکروسافت هماهنگ می باشد و با لمس آیکون آن در دسکتاپ ویندوز 8 می توانید آنرا اجرا نمایید ، پس شما می توانید آنرا به عنوان برنامه UI مدرن راه اندازی و اجرا می شودشما وقتی که در حال کار با دسکتاپ ویندوز 8 هستید می توانید با اجرای این نرم افزار پیام هایتان را توسط این نرم افزار ارسال نمایید ، این اپلیکیشن برای دستگاه های هوشمند لمسی شما بسیار مناسب است و با اتصال یک سیمکارت و یا اینترنت می توانید از ارسال پیام های رایگان این اپلیکیشن استفاده نمایید. Viber همچنین شامل توانایی برای انتقال مکالمات بین دستگاه های شما برای شروع چت اجرا شود.

نسخه ویندوز 8 وایبر کاملا شبیه به نرم افزار مخصوص گوشی های هوشمند هستند فقط تنها تفاوت در این است که در این اپلیکیشن نیازی به شماره تلفن همراه نمی باشد و تنها باید یک حساب کاربری در وایبر داشته باشید.

این اپلیکیشن هم برای ویندوز فون ها ، سیستم عامل ios و اغلب سیستم عامل های تلفن همراه ارائه شده است . راستی شما از کدام اپلیکیشن پیام رسان استفاده می کنید؟ ویچت ، وایبر یا واتس آپ؟

بیشتر بخوانید  مایکروسافت بلوک های زنده ویندوز خود را جذاب تر می کند

منبع : pcworld.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن مسنجر وایبر در استایل مدرن مترو ویندوز 8 آپدیت شد.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. این شکل ظاهری براساس گوشی های مختلف فرق میکنه مثلا توی گوشی های جاوا کلا قیافه این نرم افزار ها با گرافیک پایین تره ولی برای اندروید فکر کنم مثل همین مورد باشه.