تشخیص سقوط در نهایت به ساعت Pixel Watch رسید

تشخیص سقوط در نهایت به ساعت Pixel Watch رسید

آیا Google Pixel Watch می تواند سقوط را تشخیص دهد؟ از زمان انتشار آن، پاسخ به این سوال همیشه “نه” بوده است. اما اکنون، گوگل بالاخره تشخیص سقوط را برای پوشیدنی‌های خود عرضه می‌کند و به Pixel Watch ابزار جدیدی در زرادخانه‌اش می‌دهد، ابزاری که به طور بالقوه می‌تواند واقعاً به مردم کمک کند و به طور بالقوه جان انسان‌ها را نجات دهد.

امروز، گوگل اعلام کرد که پشتیبانی تشخیص سقوط برای پیکسل واچ عرضه خواهد شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد ساعت پیکسل را راه‌اندازی کنند، بنابراین می‌تواند تشخیص دهد که فردی که ساعت هوشمند را به تن دارد، سقوط کرده است. این ساعت می تواند این کار را با استفاده از انواع سنسورهای تعبیه شده در ساعت انجام دهد و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، پس از 30 ثانیه بدون حرکت کاربر را بررسی می کند و در صورت لزوم پس از یک دقیقه به طور خودکار با اورژانس تماس می گیرد.

البته، اگر کاربران یک چرخش را انجام دهند، می توانند در صورت غیرضروری از دراز شدن ساعت جلوگیری کنند. اگر کاربران پس از افتادن هوشیار باشند و فکر کنند خوب هستند و به کمک نیازی ندارند، می‌توانند روی ساعت ضربه بزنند تا از تماس دستگاه با خدمات اضطراری جلوگیری کند. البته اگر آسیب دیدید و فوراً به کمک نیاز داشتید، این گزینه را نیز خواهید داشت که «افتادم و به کمک نیاز دارم» را انتخاب کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، اگر پس از سقوط کاری انجام نشود، ساعت پس از یک دقیقه به طور خودکار دراز می کند.

هنگامی که این کار را انجام می دهد، یک پیام خودکار خواهد داشت که پخش می شود و به مرکز تماس هشدار می دهد. این ویژگی به‌طور پیش‌فرض روشن نیست و کاربران باید برای فعال کردن آن به تنظیمات ساعت مراجعه کنند. در حال حاضر، احتمالاً نگرانی‌های زیادی در رابطه با تشخیص نادرست وجود دارد، اما گوگل بیان می‌کند که آزمایش‌های گسترده‌ای برای جلوگیری از این امر انجام داده است. البته، اکنون که در طبیعت منتشر شده است، فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که این ویژگی واقعا چقدر خوب است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده گوشی گوگل Pixel 8 Pro

نظرات در مورد : تشخیص سقوط در نهایت به ساعت Pixel Watch رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *