انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy A54

انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy A54

سامسونگ سری میان رده گلکسی A خود را در سال 2023 به روز خواهد کرد. غول کره ای ممکن است به زودی گلکسی A34، گلکسی A54 و دیگر گوشی های هوشمند مقرون به صرفه را روانه بازار کند. اوایل امروز، گزارشی رندرهای مطبوعاتی و گزینه های رنگی A34 را منتشر کرد. و اکنون AndroidHeadlines تصاویر دقیقی از گلکسی A54 به بیرون درز کرده است که طراحی این گوشی هوشمند را در چهار رنگ به نمایش می گذارد.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی A54 در سه ماهه اول سال 2023 با تعداد زیادی گوشی هوشمند دیگر از سری A از جمله گلکسی A14، گلکسی A24 و گلکسی A34 وارد بازار شود. گزارش ها حاکی از آن است که امسال گلکسی A74 وجود نخواهد داشت، بنابراین گلکسی A54 ممکن است به عنوان پریمیوم ترین مدل این سری معرفی شود.

این گوشی با طراحی پرچمدار مانند تصاویر رندر گلکسی S23 به تصویر کشیده شده است. مشهودترین تغییر در ظاهر گوشی هوشمند ماژول دوربین آن است. درست مانند سری S23، گلکسی A54 ممکن است صفحه را نداشته باشد و هر لنز می تواند به عنوان یک برآمدگی جداگانه ظاهر شود.

سامسونگ سری میان رده گلکسی A خود را در سال 2023 به روز خواهد کرد. غول کره ای ممکن است به زودی گلکسی A34، گلکسی A54

همانطور که در تصاویر مشخص است، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش تخت با گوشه های خمیده است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر نازک به نظر می‌رسند و دوربین سلفی در یک سوراخ پانچ در مرکز تعبیه شده است. رندرها نشان می دهد که گلکسی A54 حداقل در چهار رنگ مشکی، لیمویی، بنفش و سفید ارائه خواهد شد.

گزارش ها حاکی از آن است که گوشی آینده دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Full HD+ Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. انرژی آن از چیپست Exynos 1380 تامین می شود و یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی می تواند یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. ممکن است یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی در پشت وجود داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیا Galaxy Z Fold 5 همچنان نمایشگر دارای چین و چروک دارد؟

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy A54

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *