سامسونگ می تواند اولین لپ تاپ تاشو OLED خود را در سال 2023 معرفی کند

سامسونگ می تواند اولین لپ تاپ تاشو OLED خود را در سال 2023 معرفی کند

به نظر می رسد سامسونگ می تواند کار بر روی لپ تاپ نمایشگر OLED تاشو خود را نهایی کند و این محصول را در سال 2023 عرضه کند. آخرین نشانه از جزئیات کمی در گزارشی از برنامه های تولید این غول فناوری است. توجه داشته باشید که اچ پی در حال آماده شدن برای عرضه لپ تاپ نمایشگر تاشو ساخت ال جی است.

به نظر می رسد سامسونگ الکترونیکس پیشرفت چشمگیری در توسعه لپ تاپ نمایشگر تاشو داشته است. لپ تاپ جدید دارای پنل 17.3 اینچی خواهد بود که توسط سامسونگ دیسپلی تولید شده است. این لپ تاپ در صورت بسته شدن بزرگترین مورب صفحه نمایش خود را خواهد داشت. پیشنهاداتی وجود دارد مبنی بر اینکه تاخیر در عرضه این مدل های جدید لپ تاپ ممکن است بی ارتباط با کاهش قابل توجه تقاضای نوت بوک در سطح جهانی نباشد. قیمت این لپ‌تاپ‌های تاشو نیز یک فاکتور مهم در بررسی مدل‌ها است.

Asus ZenBook 17 Fold که اخیراً منتشر شده است دارای صفحه نمایش تاشو است که توسط BOE تولید شده و با قیمت 3500 دلار به فروش می رسد. قیمت برتر به این معنی است که لپ تاپ بخش نوآور بازار را هدف قرار داده است. طبق گزارش ها، تنها 10000 واحد از پنل به BOE سفارش داده شده است. همچنین حدس زده می‌شود که لپ‌تاپ تاشوی جدید HP نیز در تعداد محدودی در دسترس خواهد بود.

لازم به ذکر است که سامسونگ پنل تاشو را از زیرمجموعه خود تولید خواهد کرد، برخلاف ایسوس و اچ پی که به ترتیب به BOE و LG برون سپاری کردند. این می‌تواند یک لپ‌تاپ تاشو OLED ارزان‌تر را با مشتریان گسترده‌تری ارائه دهد.

لپ‌تاپ تاشوی آینده سامسونگ در صورت تا شدن، بیشترین فضای صفحه نمایش باقی‌مانده با قطر 13.3 اینچ را خواهد داشت. مدل HP تنها دارای صفحه نمایش 11 اینچی باقی مانده است، در حالی که Asus ZenBook تاشو دارای 12.6 اینچ است. یکی دیگر از قابلیت‌های تاشو قابل توجه ThinkPad X1 Fold Gen 2 با پنل OLED 16.3 اینچی و فضای مورب 12 اینچی در حالت بسته است.

Samsung Display بزرگترین سازنده نمایشگرهای OLED در جهان است. این شرکت قصد دارد در سال 2023 حدود 8.5 میلیون پانل تولید کند. پیش بینی های سال 2023 حدود 2.5 میلیون واحد از هدف امسال فراتر رفته است. در حال حاضر هیچ جزئیات خاصی برای انتشار این دستگاه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  نگاهی کوتاه به تبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 ان 5100

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ می تواند اولین لپ تاپ تاشو OLED خود را در سال 2023 معرفی کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *