طرح ویژه موسیقی رایگان برای مشترکین شاتل تا یکسال !

شاتل موبایل رایگان موسیقی گوش کنید

شاتل موبایل برای کاربران خود موسیقی رایگان ارائه می کند. کاربران شاتل موبایل می توانند در اپلیکیشن مای اپ خود موسیقی های رایگان را گوش دهند.

شاتل موبایل با همکاری اپلیکیشن “My Apps” بعنوان مرجع دانلود قانونی موسیقی و فیلم، امکان دسترسی رایگان و بدون محدودیت به بیش از ۸۰ هزار قطعه موسیقی را برای مشترکین خود فراهم کرد.
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، هزینه یک‌سال اشتراک گوش دادن نامحدود به موسیقی و تماشای نامحدود فیلم دراین اپلیکیشن 144 هزار تومان است که برای تمامی مشترکین قدیمی و جدید شاتل موبایل این اشتراک رایگان است. بر این اساس، مشترکین سیم کارت هاي‌ شاتل، درکنار شنیدن و دانلود آخرین آلبوم‌هاي‌ موسیقی هنرمندان مطرح ایرانی و خارجی می توانند بیش از 4 هزار فیلم ایرانی و خارجی رابا اشتراک رایگان در مای‌اپس تماشا کنند.
براساس این گزارش، تمامی مشترکین شاتل موبایل در اپلیکیشن و وبسایت مای‌اپس میتوانند علاوه بر شنیدن آنلاین موسیقی و تماشای آنلاین فیلم از امکان دانلود و استفاده به صورت آفلاین نیز دراین اپلیکیشن بهره‌مند شوند.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌ها و بسته‌هاي‌ جدید شاتل موبایل، انتخاب عدد و خرید سیم کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش عدد 0998 با کد یک، میتوانند به وبسایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا از طریق تماس با عدد ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شاتل موبایل تماس بگیرند.

درباره شاتل موبایل
شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل «شاتل موبایل» بعنوان شبکه همراه گروه شرکت‌هاي‌ شاتل، درسال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌هاي‌ جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌هاي‌ تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند 1395 موفق به دریافت “پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه” «Full MVNO» از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد ودر کمتر از 6 ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه اندازی تجاری اولین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری “شاتل موبایل” شد.
شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت رابه صورت یکپارچه بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه به مشترکین خود با پیش‌عدد 0998 و کد 1 در سراسر کشور ارائه می کند.

/پایان خبر/

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طرح ویژه موسیقی رایگان برای مشترکین شاتل تا یکسال !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *