انتشار تصویر رندر گوشی Honor X7a

انتشار تصویر رندر گوشی Honor X7a

چند سال پیش، آنر با موفقیت بازار گوشی های هوشمند ارزان قیمت را هدف قرار داد. جای تعجب نیست که این برند در میان طرفداران گوشی های هوشمند مقرون به صرفه با توجه به مجموعه قوی به روز رسانی هایی که هر سال منتشر می شود، طرفداران اختصاصی دارد. آنر x7a، یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند سطح پایه، اکنون مورد توجه ما قرار گرفته است. قبل از عرضه رسمی دستگاه، رندرها و مشخصات این گوشی هوشمند چند منظوره ابتدایی لو رفته است.

رندرهای کامل Honor X7a آینده توسط GadgetGang و با حسن نیت استیو از OnLeaks فاش شده است. رندرها دو نوع رنگ مختلف دستگاه را نشان می دهند. آبی اقیانوسی و مشکی نیمه شب. با مرور رندرها، بریدگی قطره‌ای آب در پنل جلویی ایجاد می‌شود. در قسمت عقب، یک بریدگی دوربین مربعی دارد که در داخل آن – دو حلقه دوربین وجود دارد. یکی از آنها دارای یک دوربین اصلی و دیگری دارای یک دوربین ثانویه و سوم است.

انتشار تصویر رندر گوشی Honor X7a

کلید روشن/خاموش و دکمه های کنترل صدا در سمت راست دستگاه قرار دارند. در سمت چپ چیزی نیست. جک 3.5 میلی‌متری هدفون، میکروفون، گریل اسپیکر و رابط USB Type-C برای شارژ و انتقال داده همگی در قاب پایینی قرار دارند. حتی با وجود وضعیت ابتدایی، این گوشی هوشمند ظاهر و ظاهر نسبتاً زیبایی دارد. درست در زیر ماژول دوربین در سمت چپ، لوگوی Honor به صورت عمودی تراز شده است.

طبق مشخصات این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با نرخ رفرش 60 هرتز و وضوح HD+ 1600*720 پیکسل خواهد بود. این پردازنده بر روی پردازنده MediaTek MT6765H اجرا خواهد شد. این گوشی دارای چهار دوربین در پشت خواهد بود: یک سنسور عریض اولیه 50 مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید ثانویه 5 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. یک باتری 5230 میلی آمپری در داخل آن تعبیه شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عرضه آنر 8 ایکس بزودی در بازار کشور چین

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Honor X7a

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *