تخفیف بزرگ ردمی برای تبلت Redmi Pad

تخفیف بزرگ ردمی برای تبلت Redmi Pad

Redmi، یکی از زیرمجموعه های شیائومی، فروش ویژه ای را در چین آغاز کرده است که با نزدیک شدن به روز ولنتاین، بر روی تبلت محبوب خود تخفیف هایی ارائه می دهد. مشتریان می توانند جدیدترین Redmi Pad را با قیمتی تخفیف دار دریافت کنند و آن را به یک هدیه عالی برای خود یا عزیزانشان تبدیل کنند. این دستگاه دارای پردازنده قوی و باتری طولانی است که آن را هم برای بهره وری و هم برای لذت بردن مناسب می کند. اگر به دنبال خرید تبلت بودید، این زمان می‌تواند زمان مناسبی برای خرید و فروش دستگاه باشد.

شیائومی فروش ردمی پد را به مدت محدود اعلام کرده بود. این پیشنهاد تا 14 فوریه 2023 ادامه خواهد داشت. کاربران علاقه مند می توانند دستگاه را از فروشگاه رسمی شیائومی و فروشگاه های شریک خریداری کنند. این برند تا 150 یوان تخفیف در همه انواع ارائه می دهد. با تخفیف اعمال شده، می‌توانید نوع پایه دستگاه را با قیمت پایین 1169 یوان خریداری کنید. این ابزار در سه نوع مختلف موجود است. 4 گیگابایت + 128 گیگابایت، 6 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 125 گیگابایت. این تخفیف برای تمامی انواع دستگاه قابل اعمال است.

Redmi Pad دارای یک صفحه نمایش 10.6 اینچی با وضوح 2k گسترده و رنگارنگ است که برای تماشای فیلم، وبگردی و بازی کردن ایده آل است. همچنین دارای چیپست مدیاتک هلیو G99 و باتری 8000 میلی آمپر ساعتی است که به کاربران امکان می دهد برای مدت زمان طولانی تری در ارتباط باشند. علاوه بر مشخصات برجسته، Redmi Pad با آخرین سیستم عامل MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 از پیش نصب شده است. Redmi Pad نیز برای گروه متنوعی از کاربران، از جمله دانش‌آموزان، متخصصان کسب‌وکار و خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

Redmi Pad یک تبلت برجسته است که فناوری های پیشرفته را با هزینه کم به مصرف کنندگان ارائه می دهد. Redmi Pad به دلیل نمایشگر بزرگ، پردازنده قوی و باتری بادوام، گزینه جذابی برای افرادی است که به دنبال تبلت جدید هستند. هزینه کم و تطبیق پذیری آن، آن را به انتخابی عالی برای طیف وسیعی از کاربران تبدیل کرده است. این پیشنهاد حتی آن را به انتخاب بهتری تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید  Redmi 12 و عرضه در رنگ نقره ای ماه

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تخفیف بزرگ ردمی برای تبلت Redmi Pad

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *