تجهیز گلکسی نوت 9 به بیکسبی 2.0

گلکسی نوت 9

مدیرعامل بخش موبایل کمپانی سامسونگ، دی جی کوه، اعلام کرد که قرار است در گلکسی نوت 9 از نسخه ی دوم بیکسبی استفاده خواهد کرد. کمپانی سامسونگ برای اولین بار، چهر ماه پیش در کنفرانس توسعه دهندگان از بیکسبی 2 سخنی به میان آورد و اعلام کرد که قرار است این دستیار صوتی هوشمند تغییراتی اساسی داشته باشد زیرا که سانسونگ قصد دارد دستیار دیجیتالی خود را به یک ابزار هوشمند تبدیل نماید.

ایشان در کنفرانس خبری MWC 2018 در بارسلون اعلام کرد که هم اکنون نسخه ی بتای بیکسبی 2 آماده می باشد و 800 تستر در حال آزمایش آن می باشند و با درنظر گرفتن سرعت پیشرفت فعلی این دستیار صوتی احتمالا در گلکسی نوت 9 از این دستیار صوتی استفاده نماید. بیکسیبی 2 به کاربران این اجازه را می دهد قابلیت های بیشتری از یک دستیار صوتی را تجربه نمایند و با تمرکز بر گسترش اکو سیستم خود قرار است وارد این عرصه گردد.

گلکسی نوت 9

کمپانی سامسونگ در زمان عرضه ی بیکسبی 1 به دلیل عجله ای که برای ارائه به بازار موفق داشت نتوانست اکو سیستم آن را گسترش دهد ولی این بار در بیکسبی 2 شدیدا بر این موضوع تاکید کرده است. دی جی کوه جزئیات بیشتری در خصوص گلکسی نوت 9 در اختیار قرار نداد. معاون اجرایی و سرپرست تیم نرم‌افزار و هوش مصنوعی سامسونگ، اوی سوک چونگ در یک مصاحبه از توسعه ی قابلیت تشخیص صدای بیکسبی 2 خبر داد و گفت اکنون در این نسخه، بیکسبی 2 توانایی این را خواهد داشت، زمانی که چند کاربر وجود دارند، صدای هر یک را تشخیص دهد، زیرا هدف سامسونگ این است که بیکسبی در همه جا حاضر باشد.

سامسونک قطعا در آینده به تدریج دستیار صوتی خود را برای سایر محصولات خود نیز آماده خواهد کرد و قبلا میز وعده داده است که قصد دارد تلویزیون و بلندگوی مجهز به این دستیار صوتی را نیز ارائه دهد که به احتمال زیاد این محصولات نیز با بیکسبی 2 عرضه شوند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تجهیز گلکسی نوت 9 به بیکسبی 2.0

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *