تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی

امروزه تبلیغات یکی از مهم ترین ابزاری است که شما می توانید به کمک آن محصولات یا خدماتتان را به کاربران دنیای اینترنت معرفی نمایید ، اما این تبلیغات انواع و اقسام مختلفی دارند ، در این مقاله سعی میکنیم یکی از پر طرفدار ترین انواع تبلیغات را برای شما معرفی کنیم ، تبلیغات کلیکی عنوان موضوعی است که بسیاری از صاحبان صنایع و فعالان اینترنتی با آن آشنا هستند .

تبلیغات کلیکی چگونه و چطور ؟

تبلیغات کلیکی یکی از روش های بسیار کاربردی برای ارائه خدمات و محصولات در دنیای اینترنت است ، شما به کمک تبلیغات کلیکی می توانید بازدید بسیار مناسبی را از سمت وب سایت های پر بازدید به سمت سایت خود روانه کنید. اگر محتوای وب سایت شما در این وضعیت باعث ایجاد اطمینان در کاربر شود ، این کاربر برای همیشه از آن شما است . پس بعد از تبلیغات کلیکی حتما این نکته را در نظر داشته باشید که وب سایت شمات دارای محتوای ارزشمند و کاربردی باشد تا کاربر پس از ورود به سایت شما به کم این محتوا مشتری دائمی وب سایت شما گردد.

تبلیغات کلیکی

چگونه برای وب سایتمان تبلیغات کلیکی بگیریم ؟

برای گرفتن تبلیغات کلیکی شما می توانید از وب سایت های واسط با وب سایت های پر بازدید ، به خرید تبلیغات کلیکی بپردازید ، از وب سایت هایی که به ارائه خدمات تبلیغات کلیکی می پردازند می توان به شبکه تبلیغات ، وب سایت صبا ویژن ، کلیک یاب ، تبلیغ ایرانی اشاره کرد .

سردمدار تبلیغات کلیدی در جهان موتور جستجوی گوگل است ، استفاده از تبلیغات کلیکی موتور جستجوی گوگل می تواند راهگشای بسیار مفیدی برای افزایش بازدید و کاربر در سایت شما گردد .

هزینه تبلیغات کلیکی چقدر است ؟

امروزه تبلیغات کلیکی برخلاف گذشته بسیار حرفه ای تر و مفید تر شده است ، چرا که شما در تبلیغات کلیکی که امروزه انجام می پذیرد می توانید برای تبلیغاتتان هدف معین کنید بطور مثال شما می توانید تعیین نمایید که تبلیغات کلیکی ما در چه نوع وب سایت هایی منتشر شود ، یا در چه سایت هایی منتشر نشود ، هزینه تبلیغات کلیکی هدفمند با تبلیغات کلیکی غیر هدفمند متفاوت است ، اگر شما بخواهید کمپین تبلیغاتی شما هدفمند گردد باید برای هر کلیک 120 تومان تا 250 تومان است ، شما براساس فیلتر موضوعی و … می توانید هزینه های مختلفی را برای تبلیغات کلیدی پرداخت کنید .

بیشتر بخوانید  تبلیغ رایگان تلگرام

بهترین سیستم تبلیغات کلیکی کدام است ؟

اگر بخواهیم بهترین سیستم تبیلغات کلیکی در ایران را مورد بررسی قرار دهیم ، به سایت های زیادی خواهیم رسید اما کدام بهترین است برای این کار باید تعداد مخاطبان و کیفیت مخاطبان این سیستم ها را مورد بررسی قرار دهیم برای انی کار اگر تبلیغ دهنده هستید ، ابتدا سایت هایی که بنر های شما در آن قرار میگیرند را مورد بررسی قرار دهید ، اگر وب سایت های نمایش دهنده از اعتبار بالایی برخوردارند مطمئنا استفاده از آن برای شما مفید تر خواهد بود

تبلیغات کلیکی گوگل

این زمانی است که شما می خواهید فقط بازدید به وب سایتتان روانه شود ، اگر میخواهید از بعد تجاری به قضیه نگاه کنید بهترین ابزار برای گرفتن نتیجه از تبلیغات کلیکی استفاده از تبلیغ گوگل است ، با استفاده از تبلیغ گوگل شما  می توانید بازدید کاملا مرتبط را به سمت سایتتان روانه کنید و اگر سایتتان تجاری است از آن کسب در آمد نمایید. شما می توانید اطلاعات بیشتری از تبلیغات گوگل را در google adword ببینید.

منتظر مقالات دیگری در مورد تبلیغات کلیکی باشید . این مقاله مفید بود ؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلیغات کلیکی چیست؟

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. صباويژن ای نتورک معمولا این کار ها رو با نمایش دهنده ها انجام میدن. من از adnegah و weclick رضایت داشتم. این ها رو امتحان کن.

  2. متاسفانه کلاهبرداری بیشتر نیست این شرکت صبا ویژن . اوایل تعجب میکردم چرا تسویه حسابو رو مبلغ ۱۵۰۰۰۰ تومن قفل کردن اما بعده شیش ماه فهمیدم چرا . بعده این همه مدتو تبلیغاتی که برا اینا کردم درست یه روز مونده به رسدن حسابم به حده مجاز تصویه حساب پیام دادن که بنرات رو بد جایی گزاشتی و کلیکات نامعتبره سایتت مسدود میشه. پولتم نمیدیم. جالب اینجاست تو این مدت حدود پونصد هزار تا نمایش داشتن بنرام و روزی دو سه تا کلیک اما تو این شیش ماه ایراد نگرفتن اما درست زمانی که باید تسویه میکردن به بهانه های واهی پولو بالا کشیدن و سایتو مسدود کردن.در کل اینو بگم خودتونو الوده این کار نکنید که اغلبشون کلاهبردارن . البته اینتورک تا حدودی قابل قبوله اما اینا رو فقط باید بسپرین بخدا . شاته بهانه هاشون موجوده که واقعن خنده داره( جالب اینجاست شیش ماه کلیکام درست بود یکی نیومده نگفته کلیکت نامعتبره. فقط وایستادن تا زمان نزدیک تسویه حساب از سرورو سایتتون بیشترین استفادرو بکنن اما درست زمان تسویه با بهونه واهی سایتو مسدود میکنن (. لطفن اینو تایید کنید تا چهار نفر ساده لوحه مثل من اسیر چرندیات این جماعت نشن . شاته تمومه این کلاهبرداریای اینام موجوده که اگه بخواین برا روشن شدن بیشتر میزارمشون . یه سرچم بزنید کلی ادمه دیگرو هم با همین شکل پیچیدن و پولشونو بالا کشیدن