تبلیغات چاپی متفاوت با خدمات چاپی افراگرافیک

کاتالوگ

به شیوه ای که این امکان را برای ما فراهم کند که سرویس ها و کالاها را به شکل و ظاهری تازه و جذاب معرفی کنیم تبلیغات چاپی می گویند و به انواع چاپ کاتالوگ ، چاپ  بروشور، چاپ پوستر ، چاپ ست اداری  و… تقسیم می شود که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازیم.

ست اداری

گونه ای از تبلیغات چاپی، ست اداری می باشد احتمالا فکرمی کنید ست اداری فقط برای کارهای اداری شرکت به کار برده می شود و کار تبلیغاتی انجام نمی دهد .حال انکه  اوراق اداری یا ست اداری نه تنها در کارهای اداری به کار برده می شوند، بلکه وقت فرستادن نامه های رسمی سازمانی به سایر سازمان ها ، گونه ای تبلیغ محسوب می شوند ، به همین خاطر طراحی و چاپ ست اداری یک راه ویژه در تبلیغات است که می تواند ثمر بخش باشد. همین طور خوب است این نکته را بدانید که عناصر شکل دهنده ست اداری کارت ویزیت، پاکت نامه، سربرگ، برگه ی یادداشت و فولدر هستند.

چاپ کاتالوگ

طراحی کاتالوگ موثرترین توع تبلیغ است که به پیروزی  یک کسب وکار کمک می کند . چاپ کاتالوگ دسته ای از داده های کالاها یا سرویس های یک شرکت یا سازمان است که عرضه کننده کوچک ترین اطلاعات سازمان مد نظر است. کاتالوگ ، بازاریابی در حیطه تولید و کسب وکار و خدمات است که برای واسطه های میان مردم و سازمان ها تولید می شود. کاتالوگ ها حاوی داده هایی هستند که فروشنده یا واسطه به ان ها احتیاج دارد و می شود همه کالا های یک شرکت را در یک کاتالوگ اورد یا می شود کاتالوگ جداگانه ای برای دسته های مانند هم قرار داد. با اهمیت ترین قسمت کاتالوگ داده های ان است که حاوی قیمت ، سایز ، تعداد هر سایز ، موجودی ، تعداد موجودی هر رنگ و… می باشد. هر اندازه که چاپ کاتالوگ بهتر باشد مخاطب اسان تر جهت خرید اقدام می کند. با در نظر گرفتن اهمیت طراحی کاتالوگ ، افراگرافیک به بهترین شکل ممکن خدمات و محصولات شما را درکاتالوگی خلاقانه و کاربری به مخاطبانتان ارائه می دهد.

چاپ کاتالوگ

طراحی بروشور

از رایج ترین راه های تبلیغاتی دیگر ، طراحی بروشور است اما هر ساله تعداد بسیاری از بروشورها به سطل زباله ها انداخته می شوند.  بروشور یک رسانه تجاری است که توضیح کامل یک کالا و راه  به کارگیری ان را نشان می دهد. طراحی بروشور حاوی نوع کالا ، شیوه به کار گیری ، فواید کالا ، عملکرد وکلیه خصوصیات کالا است و اطلاعات کاملی را در مورد محصول مورد نظر در اختیار مخاطب قرار می دهد.

در بروشور ، یک کالا و شیوه به کارگیری از ان را توضیح می دهیم اما در کاتالوگ شرکت یا سازمانی را معرفی می کنیم. در بروشور مقصود اصلی فروش است.بروشور در انداز های مختلف طراحی وچاپ می شود. بروشورهایی مثل یک نقشه هدایت گر است که نظر مشتری راجلب می کند.

طراحی و چاپ پوستر

پوستر یکی از شیوه های تبلیغاتی خاص است که به عنوان پر استفاده ترین شیوه در تبلیغات شناخته شده است. در حال حاضر از پوسترها برای انتقال پیام با اهمیت تبلیغاتی بهره مند می شوند . چاپ پوستر بسیار مهم است ، به این خاطر که پوسترها در فاصله نزدیکی بر دیوار و در مکان های شلوغ نصب می شوند و مخاطبان از نزدیک طرح آن را مشاهده می کنند ،  به همین خاطر باید  طرح خوبی را برای پوسترها مد نظر قرار داد تا در دید اول نظر هر ببینده ای را جلب کند.

چاپ جعبه

از با اهمیت ترین احتیاجات صنعت بسته بندی است  ، لازمه ی طراحی و چاپ جعبه  خوب و ایده ال ترکیب هنر و علم است . تجربه چندین ساله چاپ جعبه افراگرافیک بیان می کند که طراحی و چاپ جعبه شکیل سبب جذب مشتری و فروش بیشتری می شود و رسیدن به مقصود سازمان ها که شامل : ایمنی محصول ، برندینگ ، اطلاع رسانی و بازاریابی است را امکان پذیر می کند. در صورتی که کالایی  با مطلوب ترین کیفیت را به بازار بفرستید اما بسته بندی خوب  برای ان انجام نداده باشید به سرعت شکست را تجربه خواهید کرد.  در اصل نسبت جعبه به کالا مثل ویترین به فروشگاه است و فروشگاهی که ویترین ندارد پیروز نخواهد شد. این طور به نظر می رسد که بسته بندی با خود محصول ارزش همانندی دارد و تولید کنندگانی که تجربه زیادی در  تولید دارند می توانند ارزش جعبه را بفهمند. بسته بندی در اصل بازاریابی در سکوت است چرا که بی نشان دادن محصول داخل خود اگاهی دهنده از ان است و داده های لازم درمورد ان به مشتری می دهد.جعبه یا بسته بندی یک روکش است از جنس کاغذ، مقوا یا کارتن که با چند خط و تا به صورت یک بسته در می اید و از کالای داخل خود محافظت می کند .

تبلیغات چاپی بهترین ،پراستفاده ترین و ماندگارترین نوع تبلیغات که شرکت افراگرافیک برای تضمین تبلیغات هر نوع کسب و کاری به شما پیشنهاد می دهد. برای اطلاع از تعرفه های خدمات طراحی و چاپ و مشاهده نمونه کارها به وب سایت afragraphic.ir مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : تبلیغات چاپی متفاوت با خدمات چاپی افراگرافیک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *