تبلت Pad 6 Pro شیائومی آشکار شد

تبلت Pad 6 Pro شیائومی آشکار شد

شیائومی در حال تدارک برای معرفی شیائومی 13 اولترا در روز 18 آوریل است. همراه با گوشی هوشمند پرچمدار، این برند قصد دارند دستبند تناسب اندام جدید می بند 8 را معرفی کند و در کنار آن سری تبلت پد 6 هم معرفی خواهند شد. پیش از عرضه، شیائومی پد 6 پرو در Geekbench رویت شد و عملکرد آن مشخص شد.

Geekbench یک دستگاه جدید شیائومی با شماره مدل 23046RP50C را آشکار کرده که قبلاً در وب سایت گواهی 3C مشاهده شده بود. این تبلت مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm است که دارای فرکانس پایه 2.02 گیگاهرتز و حداکثر فرکانس 3.19 گیگاهرتز است. این لیست همچنین تایید می‌کند که چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز به پردازنده گرافیکی Adreno 730 خواهد بود.

شیائومی پد 6 پرو تایید شده که دارای چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 است، همانطور که ظاهر آن در Geekbench آشکار شده است. این مطابق با اعلام رسمی تبلت بوده که پیش از این اطلاعاتی درباره آن کسب کردیم. این لیست همچنین نشان داده که دستگاه دارای 12 گیگابایت رم بوده و تحت اندروید 13 عمل خواهد کرد. از نظر عملکرد، این تبلت در تست بنچمارک Geekbench به امتیاز تک هسته ای 1712 و امتیاز چند هسته ای 4348 دست یافت.

تبلت Pad 6 Pro شیائومی آشکار شد

تاکنون می دانیم که تبلت های سری Pad 6 شیائومی از سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی به همراه چهار بلندگو و یک پورت USB 3.0 بهره می برند. پیش‌بینی می‌شود شیائومی پد 6 آینده دارای صفحه نمایش 11 اینچی LCD 2.8K با نرخ نوسازی 120 هرتزی، چیپست اسنپدراگون 870 و باتری قدرتمند 8840 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی باشد. پد 6 علاوه بر چین، بزودی در هند و بازار جهانی نیز عرضه می شود.

در مقابل، انتظار داریم شیائومی پد 6 پرو دارای صفحه نمایش 11 اینچی AMOLED 2.8K با نرخ نوسازی 120 هرتزی، چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و قابلیت شارژ سریع 67 واتی باشد. با این حال، بعید است که مدل Pro در بازارهای خارج از چین عرضه شود. در اخباری مرتبط شرکت شیائومی در نهایت تاریخ رونمایی 13 اولترا پرچمدار را با انتشار دعوتنامه خود مشخص کرد. طبق این دعوتنامه گوشی در روز 18 آوریل رونمایی خواهد شد و تصویر دعوتنامه نیز جزیره دوربین دایره ای بزرگ این گوشی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی برای 14 اولترا معرفی شد

تاکنون شایعات و تصاویر متعددی از شیائومی 13 اولترا منتشر شد. طبق گفته‌ی Digital Chat Station،  گوشی Xiaomi 13 Ultra دارای سیستم چهار دوربین است که کل محدوده کانونی را پوشش می‌دهد، از جمله یک سنسور کاملاً جدید برای دوربین ثانویه. دوربین اصلی از سنسور IMX989 استفاده می کند که به دلیل کیفیت تصویر استثنایی شناخته شده و سایز سنسور بزرگ 1 اینچی است.

منبع

4.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : تبلت Pad 6 Pro شیائومی آشکار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *