تبلت iPad Pro جدید اپل معرفی شد

تبلت iPad Pro جدید اپل معرفی شد

اپل به طور رسمی جدیدترین تبلت آیپد پرو را به همراه نسل دهم آیپد و اپل تی وی 4K جدید معرفی کرد. تبلت جدید با پردازنده ارتقا یافته و ویژگی های ارتباطی بهتر عرضه می شود. این صفحه نمایش همان دو اندازه متفاوت را مانند مدل های قبلی حفظ می کند – 11 اینچی و 12.9 اینچی، هر دو دارای پشتیبانی از ProMotion و نرخ تجدید تطبیقی ​​120 هرتز هستند. مدل 11 اینچی دارای 600 نیت روشنایی است، در حالی که مدل 12.9 اینچی روشنایی 1000 نیت را ارائه می دهد.

آی‌پد پرو جدید معرفی‌شده با پردازنده M2 اپل سیلیکون عرضه می‌شود که طبق ادعای شرکت، 15 درصد عملکرد CPU سریع‌تر از طریق CPU 8 هسته‌ای و تا 35 درصد عملکرد گرافیکی سریع‌تر با GPU 10 هسته‌ای ارائه می‌شود. این شرکت همچنین اضافه می کند که این چیپست می تواند در هر ثانیه 40 درصد بیشتر از چیپ M1 عملیات انجام دهد.

همچنین با یک موتور رسانه ای جدید و یک پردازشگر سیگنال تصویر ارائه می شود که برای اولین بار در iPad از ویژگی فیلمبرداری ProRes پشتیبانی می کند. این شرکت اضافه می‌کند که این تبلت می‌تواند فیلم ProRes را تا سه برابر سریع‌تر از گذشته رمزگذاری کند. همچنین دارای پنج میکروفون با کیفیت استودیویی برای ضبط صدای واضح است.

در بخش دوربین، یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض در جلو با پشتیبانی از Center Stage وجود دارد. در پشت دستگاه، یک سنسور دوربین عریض 12 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 10 مگاپیکسلی وجود دارد.

اپل همچنین پشتیبانی از اتصال Wi-Fi 6E را اضافه کرده است و آن را به اولین دستگاه از این برند تبدیل کرده است که از Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند. این شرکت ادعا می کند که می تواند به سرعت دانلود تا 2.4 گیگابیت بر ثانیه برسد که دو برابر مدل نسل قبلی است. همچنین پشتیبانی از اتصال سلولی 5G وجود دارد که در سراسر جهان کار می کند، اما پشتیبانی mmWave به ایالات متحده محدود می شود.

با توجه به عمر باتری، این شرکت ادعا می کند که این تبلت 10 ساعت مرور وب و استفاده از ویدئو از طریق اتصال Wi-Fi را برای هر دو مدل ارائه می دهد، اما زمان استفاده در هنگام استفاده از اتصال سلولی به 9 ساعت کاهش می یابد. در بخش نرم افزار، تمام ویژگی های iPadOS 16 را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  اپل با چالش فروش در چین مواجه است اما خوشبین ادامه می دهد​

قیمت پایه اپل آی‌پد پرو تازه معرفی‌شده 799 دلار برای مدل 11 اینچی فقط وای‌فای است، در حالی که نسخه وای‌فای مدل 12.9 اینچی از 1299 دلار شروع می‌شود. این تبلت در پنج گزینه ذخیره سازی 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی عرضه می شود و در دو رنگ نقره ای و خاکستری فضایی ارائه می شود. هر دو مدل اکنون برای پیش خرید آماده شده اند و از 26 اکتبر برای خرید در دسترس خواهند بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت iPad Pro جدید اپل معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *