تبلت Galaxy Tab S8 Ultra با پردازنده اسنپدراگون 898 رویت شد

تبلت Galaxy Tab S8 Ultra با پردازنده اسنپدراگون 898 رویت شد

هفته گذشته، سامسونگ Galaxy Tab S8 + در پایگاه داده بنچمارک Geekbench مشاهده شد و نشان داده که کره ای ها در حال توسعه نسل جدید تبلت پرچمدار خود هستند و برنامه ریزی شده اوایل 2022 معرفی شود.

اوایل امروز، یکی دیگر از این بنچمارک ها موسوم به Geekbench  به دستگاهی با شماره مدل SM-X906N اشاره کرده که پیش‌بینی می‌شود نسخه کره‌ای تبلت Galaxy Tab S8 Ultra سامسونگ باشد. تبلت Galaxy Tab S8 Ultra پریمیوم ترین محصول در سری تبلت های آینده سامسونگ خواهد بود. در ادامه قصد داریم به مشخصات کلیدی این دستگاه رده بالا بپردازیم.

سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra دارای شماره مدل SM-X906N است. پایگاه داده Geekbench نشان می‌دهد که این دستگاه از تراشه کوالکام اسنپدراگون 898 بهره می‌برد که به افشای اطلاعات قبلی Ice Universe که گفته بود تمام سری‌های Tab S8 آینده دارای تراشه‌های اسنپدراگون 898 هستند و نه تراشه‌های اگزینوس 2200، مشروعیت می‌بخشد. واحد پردازش گرافیکی Adreno 730 خواهد بود و دستگاه دارای 8 گیگابایت رم بوده و انتظار می‌رود در پیکربندی‌های مختلف رم و ذخیره‌سازی به فروش برسد.

این تبلت در تست تک هسته‌ای Geekbench امتیاز 1215 را کسب کرد که کمی بالاتر از 1211 تبلت Tab S8 + است. از سوی دیگر، تست چند هسته‌ای امتیاز 3159 را نشان می دهد که کمی کمتر از امتیاز 3193 تب اس8 پلاس است. این امتیازها نشان می دهد که ممکن است تفاوتی بین این دو دستگاه در بخش عملکرد وجود داشته باشد. تبلت مورد اشاره با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری OneUI 4.0 عرضه می شود

رندرهای فاش شده قبلاً نشان داده بودند که این تبلت احتمالاً به صفحه نمایش 14.6 اینچی با حاشیه های باریک و دوربین ناچ در جلو مجهز خواهد شد. انتظار می رود این دستگاه دارای صفحه نمایش OLED با وضوح 2960 در 1848 پیکسل و تراکم 240ppi، نرخ نوسازی 120 هرتز و برخی دیگر باشد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به باتری 11500 میلی‌آمپر ساعتی، ماژول دوربین پشتی برجسته با دو سنسور و فلاش LED، چهار بلندگو و نوار مغناطیسی زیر ماژول دوربین برای قلم S Pen اشاره کرد.

رندرهای اولیه نیز وجود یک پورت USB-C را نشان می‌دهند، اما جک 3.5 میلی‌متری از دست رفته است.

بیشتر بخوانید  تقاضا بالا گلکسی اس 23 اولترا در اروپا

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت Galaxy Tab S8 Ultra با پردازنده اسنپدراگون 898 رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *