شیائومی در چند روز آینده از Mi 5s رونمایی خواهد کرد

شیائومی در چند روز آینده از Mi 5s رونمایی خواهد کرد

احتمالا اگر تا یک یا دو سال پیش حرفی درمورد شرکت های چینی آن هم در زمینه ی موبایل و دستگاه های الکترونیکی میشد ما به طور ناخودآگاه ارزش زیادی به آن شرکت نسبت نمی دادیم اما اکنون شرایط به کلی تغییر کرده است.چندین شرکت چینی با تلاش زیاد توانستند جایگاه خوبی را در بین سایر برندهای تولیدکننده ی اسمارت فون ها پیدا کنند.یکی از این شرکت ها ، شرکت شیائومی است که به ارائه ی موبایل هایی با سخت افزار قوی و قیمت مناسب مشهور شده است.

جدیدترین پرچمدار شرکت چینی شیائومی اسمارت فون Mi 5s است.این گوشی موبایل که در واقع نسخه ی ارتقا یافته ای از پرچمدار قبلی این کمپانی یعنی Mi 5 است چندی پیش با انتشار اطلاعات احتمالی درمورد سخت افزار و قطعات خود خیلی ها را شگفت زده کرد.یکی از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی حسگر اثرانگشت فراصوت است که میتواند گام مهمی برای تکامل این سنسورهای جذاب باشد.این حسگر می تواند در زیر صفحه نمایش موبایل قرار بگیرد و از آنجا عملیات تعریف شده را انجام دهد.

یکی دیگر از ویژگی های محبوب این اسمارت فون صفحه نمایش بزرگ آن است که طرفدارهای مخصوص به خود را دارد. گوشی Mi 5s با صفحه نمایش 5.15 اینچی میتواند یک تجربه ی لذت بخش برای انجام بازی ها و تماشای ویدیو باشد.چرا که با رزولوشن بالای خود میتواند بهترین تجربه ی کاربری را به شما ارائه کند.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی موبایل در سه نسخه ی مختلف به بازار عرضه خواهد شد.این تفاوت در مدل های مختلف ناشی از حافظه های داخلی است که در سه ظرفیت 64 ، 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد و طبیعتا قیمت ها هم به ترتیب صعودی خواهد بود.

دوستداران برند شیائومی و اسمارت فون های آن برای دسترسی به آخرین پرچمدار این کمپانی خیلی انتظار نخواهند کشید زیرا این شرکت در تاریخ 27 سپتامبر مصادف با ششم مهرماه از Mi 5s رونمایی خواهد کرد و به تمامی شایعات درمورد جزییات پایان خواهد داد.به مثابه ی دیگر اسمارت فون های این شرکت، انتظار داریم قیمت این موبایل هم مناسب و کمتر از قیمت پرچمدارهای مشابه باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی شیائومی Mix Fold 3 در نیمه دوم سال از راه می رسد

نظرات در مورد : شیائومی در چند روز آینده از Mi 5s رونمایی خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *