تبلت 10 اینچی تاشو آیپد جانشین آیپد مینی می شود

تبلت 10 اینچی تاشو آیپد جانشین آیپد مینی می شود

بر اساس گزارش یک نشریه کره جنوبی، The Elec، اپل شروع به توسعه یک دستگاه تاشو 20 اینچی کرده است. این دستگاه احتمالاً به عنوان یک مک بوک پرو آینده به پایان می رسد. در این گزارش همچنین به یک آیپد کوچکتر و تاشو اشاره شده است.

دستگاه تاشو 20 اینچی در صورت باز شدن صفحه نمایش 20.25 اینچی را ارائه می دهد. هنگامی که تا شود، اندازه صفحه نمایش 15.3 اینچی را ارائه می دهد. از آنجایی که در مراحل اولیه توسعه است، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا با صفحه کلید فیزیکی عرضه خواهد شد وجود ندارد. گزارشی که در اوایل سال جاری منتشر شد ادعا کرد که صفحه‌کلید تاشو 20 اینچی دارای صفحه‌کلید لمسی خواهد بود. دستگاه تاشو 10 اینچی اپل که انتظار می رود در نهایت جایگزین خط تولید آیپد مینی شود.

به نظر می رسد چند سال طول می کشد تا این تاشوهای اپل برای خرید در بازار در دسترس باشند. طبق این گزارش، اپل تنها پس از قرار دادن پنل های OLED در دستگاه های خود، دستگاه های تاشو را عرضه خواهد کرد.

در حال حاضر، آیفون و ساعت تنها دستگاه های اپل هستند که صفحه نمایش OLED را ارائه می دهند. در این گزارش آمده است که آی‌پد OLED در سال 2024 وارد بازار خواهد شد. LG Display و Samsung Display در حال توسعه پنل های OLED برای این دستگاه خواهند بود. گفته می‌شود که پنل‌های تاشو برای تاشوهای اپل نیز توسط تولیدکنندگان نمایشگر کره جنوبی عرضه خواهد شد.

در حالی که احتمالا آیپد OLED در سال 2024 وارد بازار می شود، مک بوک OLED که قبلا گفته می شد در سال 2025 عرضه خواهد شد، اکنون در سال 2026 معرفی خواهد شد. در سال 2025 عرضه می شود، در حالی که مدل 20 اینچی ممکن است در سال 2027 وارد بازار شود.

این گزارش می‌گوید که احتمال زیادی وجود ندارد که اپل یک آیفون تاشو بسازد، زیرا تا کردن آن هیچ مزیت قابل‌توجهی به همراه نخواهد داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  40 درصد آیپدها و 30 درصد مک بوک های 2021 از نمایشگر Mini-LED بهره می برند

نظرات در مورد : تبلت 10 اینچی تاشو آیپد جانشین آیپد مینی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *