تبلت لنوو Legion Y900 راهی بازار شد

تبلت لنوو Legion Y900 راهی بازار شد

تبلت پرچمدار لنوو Legion Y900 اکنون برای خرید در دسترس است. شما می توانید این جدیدترین تبلت گیمینگ از لنوو را با قیمت 799 دلار در فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

تبلت Legion Y900 دارای صفحه نمایش بزرگ 14.5 اینچی 3K OLED با گواهی TUV Rhineland بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. این نمایشگر دارای Dolby Vision، کاهش نور PWM و روشنایی 500 نیت است.

تبلت با پردازنده هشت هسته ای MTK Dimensity 9000 همراه بوده که در کنار 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای یک دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی برای ضبط تصاویر و فیلم‌ها در جلو است. همچنین برای امنیت بیشتر، Legion Y900 از ویژگی باز کردن قفل با تشخیص چهره بهره می برد.

تبلت Legion Y900 از یک باتری پرظرفیت 12300 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته و از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند. همچنین برای لذت بردن از تجربه بازی و ویدیوی همه‌جانبه، این تبلت دارای 4 توییتر JBL و 4 ووفر فوق خطی HJBL است که توسط Dolby Atmos پشتیبانی می شود. محصول جدید لنوو از رابط کاربری ZUI 15 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 برخوردار است، تجربه کاربری شفاف و مالتی تسکینگ سریع را به کاربر ارائه می دهد.

در دیگر خبرها لنوو اخیراً از عرضه یک مینی کامپیوتر جدید موسوم به Xiaoxin Mini PC خبر داده است، دستگاهی جمع و جور و در عین حال با کارایی بالا. انتظار می رود که Xiaoxin Mini PC به دلیل مشخصات قدرتمند و فرم فاکتور کوچک، موردتوجه علاقمندان قرار گیرد.

مینی پی سی جدید لنوو Xiaoxin دارای طراحی شیک با طرح خطی مورب در قسمت فوقانی بوده که ظاهری متمایز و مدرن به آن بخشیده است. پنل جلویی مجهز به گزینه‌های اتصال مختلف از جمله USB-A، USB-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری است که از سازگاری با طیف وسیعی از تجهیزات جانبی اطمینان می‌دهد. یکی از ویژگی های برجسته این مینی دسکتاپ توانایی آن برای پشتیبانی از حداکثر چهار اتصال صفحه نمایش است. این باعث می شود که آن را برای کاربرانی که برای مالتی تسکینگ و به حداکثر رساندن بهره وری به نمایشگرهای متعدد نیاز دارند، انتخابی عالی باشد.

بیشتر بخوانید  رونمایی لنوو از سری کامپیوترهای ورک استیشنی ThinkStation جدید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت لنوو Legion Y900 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *