سری نوت بوک Honor MagicBook X معرفی شد

سری نوت بوک Honor MagicBook X معرفی شد

برند سابق هوآوی، آنر، نوت بوک های سری Honor MagicBook X Pro را در چین عرضه کرده است. نوت‌بوک‌های MagicBook X Pro یکی از مجموعه‌ای از محصولاتی هستند که توسط Honor در مراسم معرفی آن در 6 مارس رونمایی شد.

Honor MagicBook X 14 Pro 15.9 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن حدود 1.34 کیلوگرم است. این یک لولا فلزی یکپارچه دارد که به صفحه نمایش 14 اینچی 2.2K متصل می شود. گواهینامه محافظت از چشم دوگانه Rheinland را گذرانده است و دارای حالت کتاب الکترونیکی برای خواندن کتاب های الکترونیکی است. سری Honor MagicBook X Pro اولین لپ‌تاپ‌هایی هستند که به پردازنده‌های فشار استاندارد نسل سیزدهم Core i5 اینتل مجهز شده‌اند. Intel Core i5-13500H دارای 12 هسته و 16 رشته است و عملکرد کلی نسبت به تکرارهای قبلی پردازنده بهبود یافته است. بالاترین فرکانس توربو Core i5-13500H 4.7 گیگاهرتز است و حداکثر عملکرد می تواند به 45 وات برسد.

سری Honor MagicBook X Pro از اتصال هوشمند MagicOS پشتیبانی می کند و این گجت به هارد دیسک حالت جامد تا 1 ترابایت مجهز شده است. همچنین فضای ذخیره سازی این نوت بوک تا 2 ترابایت قابل ارتقا است.

سری Honor MagicBook X 2022 را می توان از طریق OTA به رابط هوشمند جدید MagicOS ارتقا داد. سری MagicBook X Pro با قیمت پایه 4499 یوان (~ 649 دلار) در چین به فروش می رسد. MagicBook X 16 Pro از 4,299 یوان (620 دلار) شروع می شود و برای سطح اولیه موجود است و محصول در 16 مارس عرضه می شود. می توانید لپ تاپ سری Honor MagicBook X Pro را از Jingdong پیش خرید کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی گوشی آنر Play 50 Plus

نظرات در مورد : سری نوت بوک Honor MagicBook X معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *