ارتقا فیک ویندوز 11 برای کاربران کامپیوترهای قدیمی دردسر آفرید

ارتقا فیک ویندوز 11 برای کاربران کامپیوترهای قدیمی دردسر آفرید

ویندوز 11 مدتی است که با ما همراه بوده است. در حالی که یک رابط جدید و مدرن را برای رایانه های شخصی به ارمغان می آورد، پشتیبانی مایکروسافت از سیستم عامل بسیار عالی نیست. این شرکت به دلیل خطاهای مکرر به روز رسانی، مشکلات نرم افزاری و باگ ها شناخته شده است. اخیراً مایکروسافت به طور تصادفی ارتقاء ویندوز 11 را به رایانه های شخصی با سخت افزار پشتیبانی نشده ارائه کرده است و این اولین بار نیست.

مایکروسافت بار دیگر به طور تصادفی به‌روزرسانی ویندوز 11 را برای رایانه‌های شخصی با سخت‌افزار پشتیبانی‌نشده ارائه کرده است. متأسفانه این دومین بار است که طی یک سال گذشته چنین اتفاقی می افتد. در حالی که رایانه های شخصی آسیب دیده قادر به تکمیل ارتقاء نبودند، این اشتباه باعث شد بحث حداقل نیازهای سخت افزاری دوباره شروع شود.

مایکروسافت این اشتباه را در یادداشت پشتیبانی تأیید کرد و بیان کرد که برخی از دستگاه‌های فاقد شرایط سخت‌افزاری به‌روزرسانی نادرستی به ویندوز 11 ارائه شده‌اند. این دستگاه‌ها حداقل شرایط لازم برای اجرای ویندوز 11 را برآورده نمی‌کنند و قادر به تکمیل فرآیند نصب ارتقاء نیستند.

همانطور که گفتیم، این اولین بار نیست که مایکروسافت به اشتباه ویندوز 11 را به دستگاه های پشتیبانی نشده ارتقا می دهد. با وجود حداقل الزامات، راه هایی برای نصب سیستم عامل جدید بر روی CPU های پشتیبانی نشده وجود دارد. با این حال، مایکروسافت در حال آزمایش واترمارک دسکتاپ جدید بر روی سخت افزار پشتیبانی نشده برای شناسایی این دستگاه ها بوده است.

مشخص نیست که این شرکت با این واترمارک چه قصدی دارد. کاربرانی که از سخت افزار موجود خود راضی هستند فکر می کنند که حق دارند نرم افزار جدید را همانطور که می خواهند تجربه کنند. اما همانطور که می دانید، مایکروسافت سیاست مشابهی برای نسخه های بدون مجوز ویندوز دارد. با این حال، کاربران راه حل های متفاوتی برای این وضعیت دارند. دقیقاً مانند این مورد، کاربران احتمالاً راه حلی پیدا خواهند کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پایان عمر ویندوز فون توسط مایکروسافت رسما تایید شد

نظرات در مورد : ارتقا فیک ویندوز 11 برای کاربران کامپیوترهای قدیمی دردسر آفرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *