نسل بعدی تاشوهای سامسونگ قابلیت نمایشگر همیشه روشن اپل دارند

نسل بعدی تاشوهای سامسونگ قابلیت نمایشگر همیشه روشن اپل دارند

سامسونگ سال‌هاست که با نمایشگر همیشه روشن خود (AOD) روی اپل تاثیر گذاشت. اپل به تازگی از این ویژگی استفاده کرده که طرفداران سامسونگ آن را بدیهی می دانند. اما طبق معمول، اپل کارها را کمی متفاوت انجام داد و AOD را به روش خود پیاده سازی کرد تا از هم جدا بماند و آشکارا از کاری که بزرگترین رقیبش سال ها انجام می داده، کپی نکند. اکنون، یک شایعه حاکی از آن است که Galaxy Z Flip 5 سامسونگ برخی از ایده‌های AOD را از اپل الگوبرداری خواهد کرد.

آیفون 14 پرو و پرو مکس اولین گوشی های اپل هستند که از AOD استفاده می کنند. اما برخلاف گوشی‌های گلکسی سامسونگ، آیفون‌ها می‌توانند از عکس‌های تمام صفحه به‌عنوان AOD و با انیمیشن انتقال استفاده کنند. اکنون، شایعه‌ای جدید ادعا می‌کند که گلکسی زد فلیپ 5 همان صفحه‌نمایش همیشه روشن آیفون 14 پرو و پرو مکس را خواهد داشت.

جالب اینجاست که سامسونگ در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد تا از طریق گزینه “Image Clock” عکس ها و تصاویر سفارشی را به صفحه نمایش همیشه روشن اضافه کنند. به هر حال، این به اصطلاح ساعت تصویری به جای نمایش تصاویر سفارشی، GIF ها و عکس ها به صورت تمام صفحه، به یک پنجره کوچک محدود می شود. اگر سامسونگ بخواهد به کاربران این امکان را بدهد که عکس‌های تمام صفحه و GIF را به عنوان AOD تنظیم کنند، این شرکت در نیمه راه است.

منبع در مورد جزئیات مشخص نیست و مطمئن نیستیم که آیا این ویژگی AOD تمام صفحه برای Galaxy Z Fold 5 یا سایر تلفن‌ها از طریق به‌روزرسانی One UI 6 نیز در دسترس خواهد بود یا خیر. با فرض اینکه سامسونگ این ویژگی AOD تمام صفحه را به گلکسی زد فلیپ 5 بیاورد، احتمالا این کار را فقط برای صفحه نمایش بیرونی انجام می دهد. شایعات قبلی می‌گویند که سامسونگ سایز صفحه نمایش کاور Z Flip 5 را به گونه‌ای تغییر داده که تقریباً در کل قسمت نیمه بدنه قرار گیرد.

سامسونگ باید گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 را اواخر ماه اوت یا سپتامبر عرضه کند. اگرچه، برخی شایعات با استناد به زمان‌بندی تولید این شرکت برای لولاها می‌گویند که گوشی‌های تاشو حتی ممکن است در اوایل ماه جولای عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید  آپدیت امنیتی آگوست برای گوشی Galaxy F23 5G منتشر شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل بعدی تاشوهای سامسونگ قابلیت نمایشگر همیشه روشن اپل دارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *