تبلت زد تی ای K98 با طراحی ساده معرفی شد

تبلت زد تی ای K98 با طراحی ساده معرفی شد

در ماه جولای امسال، ZTE از تبلت جدیدی با نام ZTE K98 رونمایی کرد. این شرکت اکنون رسماً تخته سنگ را در چین راه اندازی کرده است. تبلت K98 به طور ویژه برای کاربران دولتی و سازمانی طراحی شده است. در پلتفرم های آنلاین مانند Jingdong فروخته خواهد شد. ZTE همچنین به شرکت ها اهرمی برای سفارشی سازی مدل مطابق با نیازهای شرکت خود ارائه می دهد.

تبلت ZTE K98 دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی 2K با وضوح بالا است. پنل پشتی از فلز با پوشش خاکستری سحابی ساخته شده است. وزن کل دستگاه 490 گرم و ضخامت آن فقط 7.9 میلی متر است. پردازنده کوالکام اسنپدراگون 680 این اسلیت را تامین می کند اما پیکربندی حافظه در حال حاضر مشخص نیست.

برای عکاسی، تخته سنگ یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب دارد در حالی که در جلو، یک سنسور 8 مگاپیکسلی وجود دارد. به Pogo Pin برای شارژ بی سیم مجهز شده است اما یک پورت USB-C برای شارژ سریع سیمی وجود دارد. این تبلت همچنین دارای جک 3.5 میلی متری صدا است.

تبلت ZTE K98 در زیر کاپوت، یک باتری عظیم 7250 میلی آمپر ساعتی دارد. این تبلت همچنین دارای یک قلم مکش مغناطیسی شارژ بی‌سیم K-pencil است که به طور کامل نیازهای دفتر بدون کاغذ را برآورده می‌کند. ZTE K98 همچنین به یک قاب محافظ انحصاری و صفحه کلید قابل حمل مجهز شده است.

این محصول مجهز به چهار بلندگو است که به طور متقارن توزیع شده اند. با جلوه صوتی سه بعدی DTS:X Ultra، جلوه صوتی سه بعدی و زنده را ارائه می دهد. این تبلت دارای سه میکروفون است که صدا را با دقت دریافت می کند و در عین حال صدای محیط را کاهش می دهد. K98 از طرح ریزی صفحه نمایش هوشمند، تقسیم صفحه نمایش هوشمند، نرم افزار یادداشت از پیش تعیین شده و نرم افزار آفیس پشتیبانی می کند و از نیازهای اداری چند سناریویی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Axon 40 Ultra زد تی ای راهی بازار شد

نظرات در مورد : تبلت زد تی ای K98 با طراحی ساده معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *