تبلت اوپو Pad Air با مشخصات خیره کننده عرضه شد

تبلت اوپو Pad Air با مشخصات خیره کننده عرضه شد

اوپو در کنار سری رینو 8 از اولین تبلت خود برای بازار هند نیز رونمایی کرده است. اوپو Pad Air با نمایشگر جذاب، چیپست میان رده اسنپدراگون و سایر ویژگی های جالب وارد هند شده است. اگرچه این اولین تبلت Oppo است که در هند عرضه می شود، اما اولین تبلت در جهان نیست. این شرکت در اوایل سال جاری Oppo Pad را در چین عرضه کرد و این تبلت از همان اصل طراحی پیروی می کند.

Oppo Pad Air دارای طراحی دو رنگ و یک دوربین 8 مگاپیکسلی (f/2.0) در عقب است. این دوربین از زاویه دید 80 درجه و فیلم برداری با کیفیت 4K @ 30FPS پشتیبانی می کند. همچنین یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تماس‌های زوم و سلفی‌های در جلو وجود دارد.

با چرخش به سمت جلو، یک صفحه نمایش 10.36 اینچی 2K LCD با حاشیه های مساوی در هر طرف دریافت می کنید. پنل از نرخ نوسازی 60 هرتز و نرخ پاسخ لمسی 120 هرتز پشتیبانی دارد. وضوح تصویر نیز 2000×1200 پیکسل است و با ضخامت 6.94 میلیمتری و وزن 440 گرمی یک گزینه باریک و سبک تلقی می شود.

در بخش پردازشی، اوپو پد ایر از چیپست اسنپدراگون 680، همراه با حداکثر 6 گیگابایت رم LPDDR4x و تا 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 بهره می برد. این تبلت دارای باتری 7100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. در مورد گزینه های اتصال، یک پورت USB-C، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1 و چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos تعبیه شد.

علاوه بر این، شرکت قلم Oppo Life Smart Stylus را نیز به کار گرفته تا کاربران بتوانند به راحتی رسمی بکشند و یادداشت برداری کنند. تبلت اوپو Pad Air سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می کند که از ویژگی هایی مانند کشیدن و رها کردن فایل، صفحه نمایش با دو انگشت، اتصال چند دستگاه، پنجره های شناور چهار انگشتی و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، شرکت چینی هدفون TWS پریمیومی خود را با نام Oppo Enco X2 نیز در هند عرضه کرده است. این هدفون دارای ویژگی جدید به نام Dolby Atmos Binaural Recording هستند. این به کاربران امکان می دهد صدا را به طور موثر ضبط و پخش کنند.

بیشتر بخوانید  فروش سری Reno اوپو از 100 میلیون عبور کرد

همچنین، ایربادز به موتور پیشرفته Super Dynamic Balance Enhanced Engine (SuperDBEE) مجهز هستند که Oppo با همکاری Dynaudio آن را توسعه داده است. از دیگر ویژگی های برجسته Enco X2 می توان به ANC تا 45dB (حذف نویز فعال)، پشتیبانی از صدای Hi-Res با کدک LHDC 4.0، گواهینامه Hi-Res Audio Wireless و موارد دیگر اشاره کرد.

Oppo Pad Air از 16999 روپیه برای نسخه پایه 4GB+64GB در هند قیمت گذاری شده است. نسخه بالاتر 4 گیگابایتی + 128 گیگابایتی 19999 روپیه هزینه دارد که برای مشخصات ارائه شده بسیار خوب است. همچنین گفته شده تبلت در رنگ خاکستری به فروش می رسد.

در مورد Oppo Enco X2، هدفون TWS در هند 10999 روپیه قیمت دارد و از 25 جولای به فروش می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت اوپو Pad Air با مشخصات خیره کننده عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *