نینتندو سوییچ چهار بازی کلاسیک قدیمی را دریافت می کند

نینتندو سوییچ چهار بازی کلاسیک قدیمی را دریافت می کند

یک خبر عالی برای طرفداران نینتندو داریم! این غول بازی بار دیگر مجموعه ای از بازی های کلاسیک را برای نینتندو سوییچ منتشر کرده است. یادآوری خاطرات روزهای خوب گذشته. Kirby’s Dream Land 2 و BurgerTime Deluxe از Game Boy، Side Pocket از NES و Xevious از SNES چهار بازی هستند که اکنون برای لذت نوستالژیک شما در دسترس هستند.

برای دسترسی به این بازی ها، به اشتراک آنلاین Nintendo Switch به همراه Expansion Pass نیاز دارید. در حالی که بازی‌های NES و SNES با اشتراک معمولی در دسترس هستند. دو بازی Game Boy به Expansion Pass اضافی نیاز دارند. این ممکن است برای برخی از طرفدارانی که مشتاقانه منتظر اجرای همه بازی های کلاسیک بودند، ناامید کننده باشد. بدون هیچ نیاز اضافی.

جالب اینجاست که در این ماه خبری از N64 کلاسیک جدید نیست، اما تمرکز روی Game Boy است. که فقط ماه گذشته اضافه شد. منطقی است که نینتندو بخواهد Game Boy را تحت فشار قرار دهد. از آنجا که این یک افزودنی نسبتاً جدید به سرویس اشتراک آنلاین Nintendo Switch است. هنوز هم برای طرفدارانی که منتظر بازی های کلاسیک روی نینتندو سوییچ هستند و خاطرات دوران کودکی خود را زنده می کنند، خبر خوبی است.

با اضافه شدن Kirby’s Dream Land 2، BurgerTime Deluxe، Side Pocket و Xevious، نینتندو بازی های کلاسیک بیشتری را به مجموعه در حال حاضر چشمگیر خود اضافه کرده است. این بازی ها به بخشی از دوران کودکی بسیاری از افراد تبدیل شده اند و خاطرات بازی در کنسول های قدیمی را زنده می کنند. برای کسانی که قبلا هرگز این بازی ها را بازی نکرده اند، این فرصتی است برای تجربه عناوین کلاسیک که به شکل گیری صنعت بازی کمک کردند.

در پایان، نینتندو با انتشار بازی‌های کلاسیک روی نینتندو سوییچ، به تحقق رویاهای گیمرهای قدیمی ادامه می‌دهد. در حالی که نیاز کمی برای دسترسی به برخی از این بازی‌ها وجود دارد، هنوز فرصتی عالی برای طرفداران است تا بازی‌های کلاسیک را روی یک کنسول مدرن بازی کنند و از آن لذت ببرند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کنسول هیبریدی Nintendo Switch معرفی شد

نظرات در مورد : نینتندو سوییچ چهار بازی کلاسیک قدیمی را دریافت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *