تایم لاین سرفیس هاب ویندوز 10 تیم توسط مایکروسافت بروزرسانی می شود

مایکروسافت ابتدا اعلام کرد که Windows 10 Team 2020 Update را در ماه اکتبر منتشر می کند ، اما این طرح چندان خوب پیش نرفته است. در نهایت با به روزرسانی دوباره همراه شد و مجدداً آن را در ماه ژانویه برای Surface Hub 2S به صورت عرضه فاز منتشر کرد.

دو هفته پیش در Surface Hub اصلی شروع به کار کرد و اکنون مایکروسافت دوباره به عقب بازگردد. این شرکت قرار بود در تاریخ 2 مارس ، پس از عرضه در برخی مناطق در 24 فوریه، آن را در سطح جهانی عرضه کند ، اما این به روزرسانی را مهار می کند زیرا مجبور است یک مسئله شناخته شده را بررسی کند. همچنین ، آزادی ایالات متحده به 9 مارس برگردانده شد.

مایکروسافت جدول زمانی خود را در راه اندازی Surface Hub Windows 10 Team به روز می کند

یک سری مسائل شناخته شده در این لیست وجود دارد و مایکروسافت نگفت کدام یک از آنهاست که در حال بررسی است. هر چند یکی از آنها کاملا جدی به نظر می رسد و مخصوص نسل اول سرفیس هاب است. پس از نصب به روزرسانی ، با پیام “بدون دستگاه قابل بوت” روبرو خواهید شد ، و شما را مجبور می کند دستگاه را با ابزار Surface Hub Recovery دوباره تصویر کنید.

در حال حاضر ، این برنامه فقط شامل دستگاههایی با دورسنجی کامل است ، بنابراین بله ، در مورد Windows 10 Team 2020 Update به روزرسانی های بیشتری وجود خواهد داشت ، از جمله برای Windows Update for Business و برای دستگاه هایی که تله متری کامل را فعال نکرده اند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه استفاده از Free Up Space، برای کاهش فضای دیسک در ویندوز 10

نظرات در مورد : تایم لاین سرفیس هاب ویندوز 10 تیم توسط مایکروسافت بروزرسانی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *