تاریخ عرضه جهانی گوشی Find N2 Flip مشخص شد

تاریخ عرضه جهانی گوشی Find N2 Flip مشخص شد

Oppo تأیید کرده است که Find N2 Flip را در 15 فوریه 2023 به صورت جهانی معرفی خواهد کرد. کل این برنامه به صورت زنده در YouTube پخش می شود و در ساعت 2:30 بعد از ظهر به وقت محلی در لندن برگزار می شود.

در حالی که Oppo Find N2 Flip در حال حاضر در چین به فروش می رسد، این اولین بار است که این شرکت زمان رونمایی بین المللی را تایید می کند. با این حال، هیچ اشاره ای به راه اندازی بین المللی Find N2 نشده است که به احتمال زیاد بدان معنی است که Flip تنها تلفنی است که باید انتظار رونمایی از آن را داشته باشیم.

با این حال، این بدان معنا نیست که کسی باید خیلی ناامید باشد. Oppo Find N2 Flip قول می دهد که سامسونگ گلکسی Z Flip 4 رقابتی را ارائه دهد که بسیار مورد نیاز است و برخی از مشخصات چشمگیر را برای خریداران ارائه می دهد.

با فرض اینکه این مشخصات مشابه مدل چینی باشد، می‌توان انتظار داشت یک صفحه‌نمایش 6.8 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتزی در داخل و یک صفحه نمایش 3.26 اینچی در بیرون داشته باشد.

در داخل، پردازنده MediaTek Dimensity 9000+ با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی بسته به مدل انتخاب شده در زمان خرید جفت می شود. از نظر دوربین، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی برای استفاده وجود دارد. در جلو، دوربین 32 مگاپیکسلی باید به اندازه کافی خوب باشد تا بتواند سلفی را انجام دهد.

باتری 4300 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 44 واتی مشخصات سخت افزاری اصلی را تکمیل می کند، در حالی که اندروید 13 و ColorOS 13 باید نرم افزار را کامل کنند. اخبار Oppo همچنان به یک برنامه پرسرعت راه اندازی فوریه ادامه می دهد که پیش از این شاهد رونمایی سامسونگ از سری گلکسی S23 بود. در پایان ماه، هنگامی که کنگره جهانی موبایل در بارسلونا آغاز می شود، سخت افزار جدید بیشتری را شاهد خواهیم بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  درز مشخصات کلیدی گوشی اوپو K10x

نظرات در مورد : تاریخ عرضه جهانی گوشی Find N2 Flip مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *