هدفون ویوو TWS 3 بزودی معرفی می شود

هدفون ویوو TWS 3 بزودی معرفی می شود

هفته گذشته فاش شد که ویوو به زودی اولین هدست Hi-Fi جهان را در دهمین سالگرد Vivo Hi-Fi عرضه خواهد کرد. درز در اوایل این هفته ادعا کرد که این فناوری در سری آتی Vivo TWS 3 قرار خواهد گرفت که انتظار می‌رود در کنار سری Vivo X90 در 22 نوامبر عرضه شود. متن ادعا می کند که به لطف دقت بالای بازتولید صدا، تجربه شنیداری بهبود یافته ای را ارائه می دهد.

اکنون، این برند رسما سری TWS 3 را به نمایش گذاشته و همچنین تایید کرده است که در تاریخ 22 نوامبر عرضه خواهد شد. تصویر تیزر با رندرهای فاش شده در گزارش های قبلی مطابقت دارد. علاوه بر فناوری Hi-Fi، تیزر همچنین ادعا می کند که سری Vivo TWS 3 همچنین دارای صدای فضایی 360 درجه است. انتظار می رود این سری شامل دو مدل Vivo TWS 3 و Vivo TFS 3 Pro باشد.

پیش‌بینی می‌شود این هدفون‌ها دارای جدیدترین فناوری صوتی بلوتوث LE Audio، پشتیبانی از بلوتوث 5.3، اولین Hi-Fi واقعی بی‌سیم کامل در صنعت، و همچنین کاهش نویز فوق‌باند هوشمند، نظارت بر دمای بدن بدون حسگر، LC3 باشند. تاخیر کم بازی، اتصال دوگانه چند دستگاه و غیره

به غیر از صدای با کیفیت بالا، انتظار می‌رود هدفون‌ها اتصال بلوتوث 5.3 را با پشتیبانی از نسل بعدی فناوری صوتی بلوتوث LE، کارائوکه بی‌سیم، تنظیم صدا برای تنظیم صدا، تشخیص سایش هوشمند، کنترل صدای هوشمند، کنترل حساس به فشار، ارائه دهند. و اتصال دو دستگاهی پیش‌بینی می‌شود کاهش نویز فوق‌باند هوشمند، ضبط دوگوشی سه‌بعدی Vlog و نظارت بر دمای بدن بدون حسگر را ارائه دهد.

گفته می شود TWS 3 دارای تراشه Qualcomm S5 QCC5171، درایورهای دینامیک 12.2 میلی متری، یک تراشه DAC مستقل، یک ماژول DSP و یک اکولایزر تطبیقی ​​است. گفته می شود که سرعت انتقال آن تا 1.2 مگابیت بر ثانیه است. انتظار می رود با نزدیک شدن به عرضه رسمی، اطلاعات بیشتری در مورد سری Vivo TWS 3 منتشر شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون ویوو TWS 3 بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *