تاخیر در روشن شدن صفحه نمایش آیفون 10 به هنگام دریافت تماس

آیفون 10

اخیرا اخباری درباره مشکلات روشن شدن صفحه نمایش آیفون 10 , به هنگام ارسال یا دریافت پیام , و یا دریافت تماس تلفنی در  نشریه Financial Times منتشر شد. در طی مصاحبه ای که Mac Rumors با اپل انجام داد , شرکت اپل بیان کرد پس از بیان این گزارشات به طور کاملا جدی در سدد یافتن علت این مشکل و بر طرف کردن آن می باشد. حدود صدها کاربر از این مشکل در انجمن‌ های آنلاین پشتیبانی شکایت کرده اند که این تعداد در کل مدتی که طول می کشد تا صفحه نمایش روشن شود را 10 ثانیه اعلام کرده اند!

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در انجمن‌های آنلاین پشتیبانی شرکت اپل، صدها کاربر آیفون ۱۰ اپل از مشکلاتی از جمله  تاخیر در پاسخ گویی صفحه‌ نمایش به هنگام زدن خوردن گوشی و روشن نشدن یا دیر روشن شدن صفحه برای جواب دادن به تماس ناراضی بوده اند. میانگین تاخیر در عملکرد صفحه نمایش 10 ثانیه اعلام شده است که در مواردی بیشتر و حتی تا 30 ثانیه نیز ثبت شده است همین موضوع باعث شده کاربران نتوانند گزینه مورد نظر خود را برای رد تماس و یا پاسخ دادن به آن را انتخاب کنند و گاهی باعث می شود تماس های مهمی را از دست بدهند.

متاسفانه آپدیت کردن نرم افزاری هم مشکل را بر طرف نکرده پس از به روز رسانی نرم‌ افزاری iOS 11.2.5 نیز این مشکل هنوز بر طرف نشده است. شرکت اپل به طور مستقیم با کاربران خود در ارتباط بوده و در حال جمع کردن اطلاعات دقیقی درباره این مشکل است تا مهندسان و متخصصان شرکت بتوانند هر چه سریع تر آن را بر طرف سازند. اگر نتایج تحقیقات نشان دهد که این مشکل منشا نرم افزاری دارد , قطعا یک به روز رسانی جدید و مناسب برای بر طرف کردن آن در نظر خواهند گرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاخیر در روشن شدن صفحه نمایش آیفون 10 به هنگام دریافت تماس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *