تاثیر ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کارها

تاثیر ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کارها

روش های متفاوتی برای تبلیغات وجود دارد اما تبلیغات پیامکی یکی از ساده و ارزان ترین روش های موجود است که بیشترین اثربخشی را دارد.

تبلیغات بخشی از بازاریابی است که هیچ کسب و کاری نمی تواند از آن چشم پوشی کند. استفاده صحیح و اصولی از تبلیغات مهم‌ترین عامل در رشد کسب و کارها است. روش های متفاوتی برای تبلیغات وجود دارد اما تبلیغات پیامکی یکی از ساده و ارزان ترین روش های موجود است که بیشترین اثربخشی را دارد. در این مقاله به تاثیر ارسال تبلیغات پیامکی می پردازیم تا با بکارگیری آن تا 70% درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید.

تبلیغات سریع و ارزان

ارسال پیامک اثربخش‌ترین و ارزانترین روش‌ تبلیغات موبایلی است که ارتباطی دائمی، ارزان و سریع را برای کسب و کارها فراهم می کند. پنل پیامک بدون نیاز به جمع‌آوری شماره موبایل‌ مشتریان، امکان تبلیغات به صورت هدفمند به طیف گسترده ای از افراد را  به توجه به بازار هدف کسب و کار شما فراهم می کند.

اما نکته مهمی که باعث محبوبیت این کانال ارتباطی شده پاسخ آن در ماهیت اس ام اس نهفته است. اس ام اس در دسترس ترین ابزار ارتباطی در جهان است. تمامی افراد حداقل یک خط تلفن فعال دارند. مهم نیست تلفن این افراد هوشمند باشد یا امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد، ارسال پیامک در هر موقعیتی امکان پذیر است.

اگر نیازمند جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید، می‌توانید با خرید سامانه پیامکی مدیانا بهترین نتیجه را برای کسب و کار خود رقم بزنید.

پربازدیدترین کانال بازاریابی

بر اساس آمار بیش از ۹۸٪ از مخاطبان پس از ارسال پیامک، آن را مطالعه می کنند! ممکن است عجیب به نظر برسد اما این آماری از تمام پیامک‌ها اعم از پیامک‌های تعاملی بانک‌ها، سایت‌های فروشگاهی برای پیگیری خرید و سایر انواع پیامک (غیر از پیامک‌های شخصی) در کنار پیامک‌های تبلیغاتی بررسی شده است. هیچ کانال بازاریابی نمی تواند در مدت کوتاهی چنین نرخی از باز شدن را دریافت کند. حتی در دورانی که روزنامه ها محبوب بودند و افراد مجلات کاغذی مطالعه می کردند، کمتر از ۷۹ درصد روزنامه‌های چاپ شده مطالعه می‌شد. این آمار برای بیلبوردهای تبلیغاتی زیر ۴۰ درصد است.

تاثیر ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کارها

ایجاد حریم خصوصی برای مخاطب

حفظ حریم خصوصی مهم ترین اصل در مشتری مداری است با ارسال پیامک تمامی اطلاعات شخصی افراد حفظ می شوند. ارسال پیامک به موقع می تواند بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد. بیاید با مثالی بیشتر این موضوع را باز کنیم:

شما به تازگی مغازه ای در خیابان ونک افتتاح کردید و قصد دارید به واسطه تبلیغات مشتریان بیشتری از حضور شما در منطقه با خبر شوند یا مشتریان پیشین شما از شعبه جدید شما با خبر شوند؛ ارسال متن دعوت به افتتاحیه از طریق پیامک یک گزینه مناسب برای ارتباط با مخاطبان شما است.

ارزانترین ابزار ریتارگتینگ در ایران

تاثیر ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کارها

ترغیب مشتریان فعلی به خرید، ساده و کم هزینه تر از جذب مخاطبان جدید در کسب و کار شماست! یکی از ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا که آن را از سایر سامانه ها متمایز کرده، قابلیت دریافت گزارش از لینک های ارسال شده در پیامک است. گزارش از لینک یا به اصطلاح لینک ترکر قابلیت مشاهده تعداد کلیک به روی لینک ها و شماره تلفن افرادی که روی آن کلیک کرده اند را در اختیارتان قرار می دهد اما این موضوع چه کاربردی برای شما خواهد داشت؟ بیاید با مثالی این قابلیت هوشمند را بیشتر توضیح دهیم:

فرض کنید شما یک فروشگاه کفش فروشی دارید. بودجه شما محدود است و امکان ارسال پیامک به تمامی مشتریان خود را برای بازده زمانی کوتاهی ندارید. برای ارسال پیامک سراغ کدام دسته از مشتریان خود می روید؟ آیا تفکیکی برای مشتریان شما وجود دارد؟

با استفاده از گزارشات لینک در کمپین های پیامکی قبلی، می توانید شماره مشتریانی که به روی لینک داخل  پیامک شما کلیک کرده اند و به نظر می رسند که برای دریافت خدمات شما مشتاق تر هستند را در ابتدا مورد هدف قرار دهید و سپس با ارسال کد تخفیفات یا پیشنهادات ویژه افرادی که به روی لینک کلید نکرده اند را ترغیب به دریافت خدمات کنید.

لینک ترکر در حال حاضر تنها توسط سامانه پیامکی مدیانا ارائه می شود و می تواند با تفکیک مشتریان موفقیت کمپین پیامکی شما را افزایش دهد.

افزایش فالوور با پیامک

با انتخاب شدن اینستاگرام به عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور، بسیاری از کسب و کارها برای تبلیغات یا فروش محصولات خود به اینستاگرام روی آوردند. روش های متفاوتی برای جذب فالور و مخاطبان هدف کسب وکار شما وجود دارد که ارسال پیامک یکی از همین روش ها است.

برای تبلیغ صفحات اینستاگرام کافیست تا لینک صفحه را کوتاه و از طریق ارسال پیامک بر اساس کدپستی، سن و جنسیت، منطقه و… مخاطبان را به بازدید از پیج خود دعوت کنید.

مدیانا، برترین ارائه کننده ابزار ارتباط با مشتری

مدیانا یک پلتفرم یکپارچه است که انواع ابزارهای ارتباط با مشتری را مانند پیامک، تلفن ابری، پیام صوتی و… در اختیار کاربران خود قرار می دهد و آن ها را از داشتن چندین پلتفرم به صورت جداگانه بی نیاز می کند.

10 سال سابقه فعالیت این شرکت در حوزه ارتباط با مشتریان به ویژه پنل پیامکی سبب شده تا بیش از 200000 کسب و کار این پلتفرم را برای ارتباط با مشتریان خود انتخاب کنند.

از مهم ترین مزایای این سامانه به پشتیبانی 24 ساعته می توان اشاره کرد که شما را در ارتباط با مشتریان تنها نخواهد گذاشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات و سرویس های مجموعه می توانید با شماره 54968000 021 تماس بگیرید یا از سایت مدیانا دیدن کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاثیر ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کارها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *