بوز در محصولات آینده از چیپ صدا Qualcomm S5 استفاده می کند

بوز در محصولات آینده از چیپ صدا Qualcomm S5 استفاده می کند

Bose در حال آماده شدن برای عرضه هدفون های TWS جدید به عنوان بخشی از طیف Earbuds QuietComfort خود است. در حالی که این شرکت هیچ اعلامیه رسمی انجام نداده، ما اخیراً اولین نگاه خود را به QuietComfort Earbuds II آینده داشتیم. مدت کوتاهی پس از افشای جزئیات، Bose دعوت‌نامه‌هایی را برای یک رویداد رونمایی در ۷ سپتامبر ارسال کرد. ما گمان می‌کنیم که این شرکت می تواند QuietComfort Earbuds II را در این رویداد رونمایی کند و مدلی که با چیپست S5 Audio کوالکام همراه است.

در نمایشگاه تجاری IFA برلین، مدیرعامل کوالکام، کریستیانو آمون اعلام کرد که دستگاه‌های صوتی بی‌سیم آینده از Bose، چیپ صوتی S5 این سازنده تراشه استفاده خواهند کرد. اگرچه Amon به طور خاص نامی از QuietComfort Earbuds II نبرده، اما زمان بندی ما را به این باور می رساند که هدفون های TWS آینده می توانند اولین گوشی هایی باشند که با S5 Audio SoC عرضه می شوند. برای Bose منطقی است که پلتفرم را برای هدفون های TWS نسل بعدی خود بپذیرد، زیرا دارای فرم بسیار کوچک است و عملکرد بسیار کم مصرف را با طیف گسترده‌ای از ویژگی ها ارائه می دهد.

تراشه صوتی Qualcomm S5 دارای یک پردازنده چهار هسته ای با یک زیرسیستم کاربردی پردازنده دو هسته ای 32 بیتی و یک زیرسیستم صوتی DSP قابل برنامه ریزی 240 مگاهرتز با دو هسته است. این تراشه دارای بلوتوث 5.3 با بلوتوث LE Audio، پشتیبانی از قابلیت اتصال سریع Google، فعال‌سازی wake word و دکمه برای دستیارهای دیجیتال، و Qualcomm Adaptive ANC برای یک تجربه حذف نویز پیشرفته است. علاوه بر این، چیپست از سه میکروفون با فناوری ضبط صدای شفاف (cVc) کوالکام پشتیبانی می کند. حتی از فناوری‌های aptX Audio، aptX Voice، aptX Lossless و aptX Adaptive کوالکام پشتیبانی می‌کند.

این یک گزینه مناسب برای QuietComfort Earbuds II است که طبق گزارش ها برخی از این ویژگی ها را ارائه می دهد. با این حال، ما باید چند روز منتظر بمانیم تا رویداد رونمایی Bose تایید شود که آیا با تراشه صوتی Qualcomm S5 عرضه می شود یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایربادز بوز Ultra Open راهی بازار شد

نظرات در مورد : بوز در محصولات آینده از چیپ صدا Qualcomm S5 استفاده می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *