تمامی مدل های آیفون 15 دارای قابلیت داینامیک آیلند هستند

تمامی مدل های آیفون 15 دارای قابلیت داینامیک آیلند هستند

اپل اخیراً سری آیفون 14 و 14 پرو نسل بعدی گوشی های هوشمند این برند را عرضه کرده است. نقطه برجسته این گوشی هوشمند، جزیره پویا جدید است که جایگزین بریدگی بالای صفحه در مدل های پرو شده است.

برای این نسل از گوشی ها، ویژگی Dynamic Island به آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس محدود شده است. اکنون ادعا شده است که تمامی مدل های آیفون سال آینده با ویژگی Dynamic Island عرضه خواهند شد.

راس یانگ می گوید که انتظار دارد ویژگی Dynamic Island در مدل های استاندارد آیفون 14 در سال آینده در دسترس باشد. او اضافه می کند که هنوز انتظار ندارد مدل های معمولی دارای نمایشگر LTPO باشند. اگر این گزارش را باور کنید، آیفون 15 استاندارد اپل از ویژگی Dynamic Island پشتیبانی می‌کند، اما از نمایشگر ProMotion و گزینه نمایش همیشه روشن پشتیبانی نمی‌کند، که به مدل‌های Pro محدود می‌شود. .

Dynamic Island یک ناحیه بریدگی قرص شکل است که حسگرهای Face ID و دوربین جلو در مدل‌های iPhone 14 Pro را احاطه کرده است. این یک منطقه تعاملی است که می‌تواند هشدارهای سیستم را مانند تماس‌های تلفنی دریافتی نمایش دهد و همچنین با انتشار iOS 16.1 با Live Activities در برنامه‌های شخص ثالث کار می‌کند.

این ویژگی جدید به اندازه کافی وسوسه انگیز است که دارندگان آیفون های نسل قبلی به فکر خرید مدل های جدید باشند، در غیر این صورت اگر گوشی خیلی قدیمی نباشد ارزش ارتقاء آن را ندارد. اگر تعداد زیادی از کسانی که قصد ارتقاء دارند وجود نداشته باشد، این امر بر قیمت نهایی اپل تأثیر می گذارد. در اخباری مرتبط پیش از این، چند نفر از افشاگران به طور همزمان گفته بودند که اپل با تصمیم اتحادیه اروپا موظف به انتقال آیفون 16 در سال 2023 به کانکتور USB-C خواهد بود. با این حال، کانال LeaksApplePro ادعا می کند که لایتنینگ به این راحتی تسلیم نمی شود. به گفته منبع، سری آیفون 15 از دو کانکتور استفاده خواهد کرد: Lightning و USB-C.

مدل های آیفون 15 و احتمالاً آیفون 15 مکس کانکتور لایتنینگ خواهند داشت. مدل های قدیمی تر، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس، به USB-C منتقل می شوند. امسال نیز به روشی مشابه، انتقال به انواع جدید صفحه نمایش آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس و حفظ طراحی قبلی در آیفون 14 و آیفون 14 مکس پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید  سری آیفون 14 پرو با تاخیر عرضه می شود

پس از سری آیفون 15، کانکتور لایتنینگ همچنان در تاریخ باقی خواهد ماند. گوشی های هوشمند آیفون 16 از کانکتور USB-C استفاده خواهند کرد، در حالی که ممکن است آیفون 16 پرو کانکتور شارژ را رها کرده و به شارژ بی سیم روی بیاورد.

پیش از این، نمایندگان شورای اتحادیه اروپا و پارلمان اروپا تصمیم گرفتند که از پاییز سال 2024، USB-C به یک پورت شارژ مشترک برای همه دستگاه های الکترونیکی در منطقه تبدیل شود. نمایشگرهای آیفون 14 و آیفون 14 پرو در ماه ژوئن ارسال می شوند، در حالی که پنل های بزرگتر برای آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس در ماه جولای ارسال خواهند شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تمامی مدل های آیفون 15 دارای قابلیت داینامیک آیلند هستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *