به زودی تماس های هرزنامه WhatsApp در گوشی های گلکسی بی صدا می شوند

به زودی تماس های هرزنامه WhatsApp در گوشی های گلکسی بی صدا می شوند

واتس‌اپ سال گذشته ویژگی «Communities» را معرفی کرد تا به کاربران اجازه دهد به راحتی به گروه بزرگتری دسترسی پیدا کنند. در حالی که این ویژگی عالی است، درها را برای تماس‌های اسپم یا تماس‌های شماره‌های ناشناس باز می‌کند. مقابله با این موضوع بسیار ناامید کننده است، زیرا از افرادی که به سختی می شناسید تماس دریافت می کنید.

خوب، واتس‌اپ این نکته منفی را درک کرده و به زودی به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تماس‌های شماره‌های ناشناس را در واتس‌اپ قطع کنند. انتظار می‌رود قابلیت بی‌صدا کردن تماس‌ها از شماره‌های ناشناس در واتس‌اپ در ماه‌های آینده برای همه کاربران عرضه شود. طبق WABetaInfo، WhatsApp به شما امکان می‌دهد تماس‌های شماره‌های ناشناس را بی‌صدا کنید، اما همچنان آنها را در لیست تماس‌ها و مرکز اعلان‌ها نشان می‌دهد.

هنگامی که این ویژگی فعال شد، می توانید آن را در منوی تنظیمات WhatsApp پیدا کنید. پس از فعال کردن این ویژگی، تماس‌های شماره‌های ناشناس به‌طور خودکار خاموش می‌شوند و از مزاحمت ناشی از آنها خلاص می‌شوند. تماس‌های هرزنامه به یک مسئله اصلی در دنیای مدرن تبدیل شده‌اند، زیرا داستان‌هایی در مورد افرادی وجود دارد که فقط با گرفتن تماس از یک شماره ناشناس مورد کلاهبرداری قرار می‌گیرند. برحذر بودن!

خوبی ویژگی واتس اپ برای بی صدا کردن تماس ها از یک شماره ناشناس این است که شما همچنان اطلاعات تماس ها را در مرکز اطلاع رسانی و لیست تماس های خود دریافت خواهید کرد. بنابراین، شما کاملاً از اینکه چه کسی سعی در مزاحمت شما را داشته است، غافل نخواهید شد. ضامن بی‌صدا کردن تماس‌های ناشناخته واتس‌اپ هنوز در دست توسعه است و مشخص نیست چه زمانی برای همه کاربران فعال می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قابلیت مورد انتظار WHATSAPP در راه است

نظرات در مورد : به زودی تماس های هرزنامه WhatsApp در گوشی های گلکسی بی صدا می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *