به‌روزرسانی جدید WhatsApp دردسترس قرار گرفت

به‌روزرسانی جدید WhatsApp دردسترس قرار گرفت

واتس اپ در حال آزمایش یک ویژگی نظرسنجی جدید برای برنامه پیام رسانی خود بود. قبلاً گزارش شده بود که پلتفرم پیام رسان در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد در چت های گروهی نظرسنجی کنند. این ویژگی اکنون رسماً در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفته است. پس از به روز رسانی برنامه به آخرین نسخه، می توانید به سرعت به ویژگی جدید اضافه شده دسترسی پیدا کنید.

نسخه پایدار اپلیکیشن واتس اپ اکنون دارای ویژگی نظرسنجی است که قبلا فقط در نسخه بتا موجود بود. هم چت های گروهی و هم مکالمات شخصی یک به یک از این ویژگی پشتیبانی می کنند. صحبت از این ویژگی و نحوه عملکرد آن، تا 12 گزینه برای گنجاندن دارد. این بدان معناست که یک نظرسنجی می تواند تا 12 گزینه مختلف داشته باشد. با این حال، در صورت تمایل، فرد می‌تواند گزینه‌های کمتری را اضافه کند. نظرسنجی فقط در صورتی امکان پذیر است که حداقل دو گزینه وجود داشته باشد.

وقتی نوبت به رای دادن می رسد، هر کاربر در انتخاب هر تعداد گزینه آزاد است. کاربر همچنین می تواند تنها یک گزینه را انتخاب کند. هیچ محدودیتی در توانایی کاربر برای تغییر انتخابی که انجام داده است وجود ندارد، آنها می توانند گزینه ای را که به آن رای داده بودند قبل از پایان نظرسنجی تغییر دهند. بنابراین ویژگی جدید نظرسنجی برای سرویس پیام رسان واتس اپ به این ترتیب عمل می کند.

برنامه WhatsApp را باز کنید و برای شروع نظرسنجی به یک چت گروهی یا یک چت فردی بروید. اکنون، اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید، روی دکمه «پیوست» و اگر از دستگاه iOS استفاده می‌کنید، روی نماد «+» کلیک کنید. اکنون گزینه Poll را پیدا کنید، سپس دکمه را فشار دهید. پس از تایپ سوال خود در بخش “پرسش سوال” و شامل گزینه های رای دادن، آن را ارسال کنید، کار تمام است!

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پاسخ دادن به پیام ها در واتساپ بدون آنلاین شدن

نظرات در مورد : به‌روزرسانی جدید WhatsApp دردسترس قرار گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *