بهترین گوشی‌ میان‌‎رده‌ سامسونگ برای هر چهار اپراتور بزرگ آمریکایی در دسترس است

گوشی‌ میان‌‎رده‌ سامسونگ

زمانی که شما قصد شرکت در یک بازی موبایلی بسیار قدرتمند جهان را دارید و قصد دارید تا یک رقابت بسیار حساس را داشته باشید، قطعا تنها راه شما در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند بالا رده نیست، موضوعی که شرکت سامسونگ قصد داشته است تا در طی این چند سال گذشته به تمامی کاربران خود بفهماند. اکنون رقبای چینی از نظر رتبه‌بندی و قدرت گوشی‌های هوشمند تولیدی به این شرکت بسیار نزدیک شده‌اند. از طرفی دیگر‌، گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ نیز از نظر قدرت پردازش بسیار عالی و فوق‌العاده هستند، طوریکه در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار هیچ کم‌وکسری ندارند!

از آنجایی که سری پریمیوم سامسونگ به شدت شلوغ شده است و آمار آن‌ها از دست کاربران در رفته است، سرانجام این شرکت از سال گذشته تصمیم گرفت تا سری میان‌رده‌ی گلکسی A را عرضه نماید. گلکسی A50 سامسونگ به طور خاص در سراسر دنیا از نظر میزان کارایی و عملکرد بسیار موفقیت‌آمیز بود و در رده‌ی سوم از گوشی‌های هوشمند پر فروش در سه‌ماهه‌ی سوم سال 2019 میلادی قرار گرفت. از همه جالب‌تر اینجاست که گلکسی A50 سامسونگ بیشترین میزان فروش را در ایالات متحده به ثبت رسانیده است.

دلیل دیگر موفقیت گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ اینجا بود که این شرکت در واقع تلاش بسیار زیادی برای تبلیغ و توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی خود و تغییر موقعیت آن‌ها در بازارهای ایالات متحده کرده است. پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری میلادی نیز مجددا همین رویکرد را در پیش خواهد گرفت. اگر به خاطر داشته باشید، ماه گذشته خبرهایی مبنی بر عرضه‌ی یک گوشی میان‌رده از سوی سامسونگ منتشر شده بود، اکنون پیش‌بینی می‌شود که گلکسی A51 سامسونگ قرار است در آینده‌ای نزدیک در اختیار چهار اپراتور بزرگ آمریکایی قرار بگیرد.

متاسفانه پیش‌بینی زمان عرضه‌ی دقیق این گوشی 6.5 اینچی توسط اپراتورهای Verizon، AT&T، T-Mobile و Sprint هنوز امکان‌پذیر نیست و در نتیجه برچسب قیمت آن نیز مشخص نشده است. اکنون به صورت تقریبی قیمت گلکسی A50 را که سال گذشته با برچسب قیمت 350 دلار عرضه شد می‌توانیم قیمت گلکسی A51 را نیز پیش‌بینی کنیم. یعنی ما اکنون انتظار داریم که مدل بدون قفل (ریجستر نشده‌) این گوشی میان‌رده با پردازنده‌ی اگزینوس 9611 و 4 گیگابایت حافظه‌ی رم با همان قیمت 350 دلار همانند مدل قبلی یعنی گلکسی A50 در آغاز عرضه گردد.

گوشی میان‌رده سامسونگ

اگر به خاطر داشته باشید، حدود یک ماه طول کشید تا گلکسی A50 سامسونگ از کشورهای اروپایی و آسیایی به بازارهای ایالات متحده دست یابد و ابتدا نیز در ورایزون شروع به کار کرد و به سرعت برای اپراتور Sprint نیز ارائه گردید و سرانجام در پاییز گذشته فروش نسخه‌ی بدون قفل این دستگاه آغاز شد. نکته‌ی جالب اینجاست که مدل ریجستر نشده‌ی گلکسی A50 اکنون در بازارهای ایالات متحده موجود نمی‌باشد، احتمالا سامسونگ در حال زمینه‌سازی برای ورود گلکسی A51 به بازارهای آمریکا می‌باشد.

گلکسی A51 در مقایسه با گلکسی A50 سامسونگ بسیار براق‌تر و زیباتر می‌باشد و با بهره‌مندی از صفحه‌نمایش فوق‌العاده‌ی Infinity-O (دارای سوراخ پانچ بر روی پنل نمایشگر) با دوربین سلفی دوگانه و همچنین برخوداری از یک پردازنده‌ی بسیار سریع به عنوان قلب تپنده‌ی این دستگاه می‌تواند یک امتیاز مثبت برای این گوشی هوشمند در رقابت با سایر گوشی‌های میان‌رده‌‌ی موجود در بازار می‌باشد. دوربین سه‌گانه‌ی این دستگاه از یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی، لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و ماژول دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض تشکیل شده است. دوربین سلفی این دستگاه از یک ماژول 32 مگاپیکسلی به همراه یک باتری 4000 میلی آمپر بر ساعت با قابلیت شارژ سریع 15 واتی در نظر گرفته شده است.

گلکسی A51 سامسونگ در کنار گلکسی A71 به عنوان یک گوشی بالا رده محسوب می‌گردد اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد حضور احتمالی نسخه‌ی جدید گلکسی A70 سامسونگ در دست نمی‌باشد. رویکرد سامسونگ اکنون به این دلیل است که قصد دارد وجه تمایز گوشی‌های هوشمند را از میان‌رده و بالا رده حذف نموده و دیگر تفاوتی میان این دو دسته نباشد.

حال باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا این شرکت قصد دارد که در آینده سری‌های دیگری به گوشی‌های میان‌رده‌ی خود اضافه نماید یا خیر؟ در طی روزهای آتی با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین گوشی‌ میان‌‎رده‌ سامسونگ برای هر چهار اپراتور بزرگ آمریکایی در دسترس است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *