خانواده میت 50 هوآوی در ماه اکتبر از راه خواهد رسید

خانواده میت 50 هوآوی در ماه اکتبر از راه خواهد رسید

شرکت هوآوی با تحریم هایی که ایالات متحده در نظر گرفته، چند سالی می شود که در عرضه میت تاخیری دارد و حال گزارش جدید تاریخ معرفی خانواده پرچمدار میت 50 را فاش کرده است که بزودی صورت می گیرد.

در بهار سال جاری بود که هوآوی خانواده پی 50 را در دو مدل معرفی کرد و ابتدا نیز راهی بازار چین شدند. اکنون این سری در بازار جهانی حضور ندارند و تحریم های اعمال شده برعلیه هوآوی موجب شده تا محدودیتی در عرضه جهانی داشته باشد.

نشانه هایی وجود دارد که خبر می دهد هواوی بر همه محدودیت ها غلبه کرده است و در واقع سری Mate 50 طبق برنامه ریزی انجام گرفته در اکتبر 2021 رونمایی و احتمالا عرضه خواهد شد. این اشاره از سوی کارشناس و تحلیلگر صنعت با مشاوران زنجیره تامین Display (DSCC) انجام می شود، او اصرار دارد که هواوی طبق برنامه ریزی های خود محصولات پرچمدار را در ماه اکتبر عرضه خواهد کرد.

با پیگیری برنامه رویدادهای هواوی ، یک رویداد جهانی به طور رسمی برای 21 اکتبر در وین اتریش برنامه ریزی شده است و سری Mate 50 می تواند بخشی از مجموعه محصولات رویداد وین باشد. هواوی هنوز هیچ گونه تأیید رسمی ارائه نکرده است که رویداد جهانی 21 اکتبر شامل معرفی Mate 50 خواهد شد یا خیر. این رویداد جهانی همچنین می تواند عرضه جهانی سری P50 را در خارج چین به دنبال داشته باشد.

بسیاری از جزئیات در مورد هوآوی Mate 50 هنوز در حال افشای اطلاعات هستند به جز جزئیات کمی که ممکن است از تیزرها دریافت شده باشد. با نزدیک شدن به شایعه رونمایی 21 اکتبر، جزئیات بیشتر در مورد دستگاه و مشخصات کلیدی آن در دسترس قرار می گیرد. از آنجا که هیچ تایید رسمی از سوی هواوی وجود ندارد، این گمانه زنی نیز ممکن است نادرست باشد.

بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود چینی ها چه برنامه ای در سر دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Galaxy Z Flip 3 سامسونگ احتمالا مدلی ارزان قیمت است

نظرات در مورد : خانواده میت 50 هوآوی در ماه اکتبر از راه خواهد رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *