بهترین تلفن های بی سیم

بهترین تلفن های بی سیم

بهترین تلفن های بی سیم : شاید همیشه در فکر خرید یک تلفن بی سیم باشید ، اما پیش از اینکه بخواهید تلفن بی سیمی خریداری کنید باید بدانید که چه استفاده ای از تلفن بی سیم میخواهید داشته باشید . همواره سعی کنید پیش از خرید نیازهای خود را از یک تلفن بی سیم یادداشت نمایید و در زمان خرید به آن ها دقت کنید . با زوم تک همراه باشید

برترین تلفن های بی سیم

برخی از بهترین تلفن های بی سیم هستند که قابلیت های زیر را داشته اند . در ادامه ما به برخی از این قابلیت ها اشاره کنیم :
1) امکان ارسال پیامک با تلفن بی سیم
2) مدت زمان مکالمه و میزان عمر باطری تلفن
3) مقاوم در برابر ضربه
4) مقاوم در برابر رطوبت
5) امکان کارکردن با دستگاه در زمان بی برقی
6) امکان پایش اتاق
7) پیغام گیر (منشی تلفن)
8) امکان ویبره ( لرزاننده )
9) امکان ضبط پیغام
10) امکان خط های قابل اتصال ( تا کنون امکان اتصال 4 خط فراهم شده است )
11) وزن گوشی
12) قیمت گوشی و میزان بودجه در نظر گرفته شده برای خرید آن
13) و ……
هنگامی که شما مشخص کردید که چه نیازهای را دارید می توانید برای خرید گوشی تلفن خود اقدام نمایید .
در این قسمت باید بدانید هنگامی که به فروشندگان تلفن های بی سیم مراجعه می کنید آنها به معرفی آپشن های گوشی بی سیم می پردازند . اما در این میان برخی از این نیازها و آپشن ها ضروری تر به نظر می رسند !!! یکی از ضروری ترین آپشن های که باید به آن توجه کرد مقاومت و استحکام گوشی است تا اگر گوشی دچار ضربه شد دچار مشکلی نشود ، دیگری عمر باتری است که مهم است تا اگر مدتی دور از شارژ بود دچار خرابی نشود .
پس از بررسی آپشن ها حالا نوبت به آن می رسد تا برندی را انتخاب کنید که بتوانند در بازار سهم زیادی را نصیب خود کرده باشد . هم اکنون در بازار ایران برندی چون پاناسونیک که ساخت چین یا مالزی است توانسته است برای خود جایگاهی خوبی را اختصاص دهد ، علاوه بر این زیمنس نیز در بازار تلفن توانسته است اسم خوبی از خود به جای بگذارد و مشتریان ثابتی برای خود داشته باشد ، بعد از آن مارک های متفرقه ی دیگری را نیز می توانید ببنید که هر کدام در بازار سهم کوچکی را نیز داشته اند .
امروزه شما می توانید هم خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید و هم به صورت مجازی .
اگر به صورت مجازی اقدام به خرید بهترین تلفن های بی سیم نمایید می توانید مدل های زیادی را ببنید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید برخی از آنها گارانتی تعویض فوری و تخفیف نیز داشته اند اما اگر از افرادی هستید که دوست دارید قبل از خرید محصول را لمس کنید باید اقدام به خرید به صورت حضوری نمایید .

بررسی آپشن های مورد نیاز برای یک تلفن بی سیم خانگی

شماره گیر :
یکی از قابلیت های که همواره برای کنترل تماس ورودی به آن نیاز دارید صفحه نمایش برای شماره گیر است . میزان سایز صفحه نمایش می تواند در هر گوشی با توجه به برند و مدل آن متفاوت باشد و البته میزان ظرفیت حافظه نیز به همین صورت است و در هر گوشی می تواند متفاوت باشد .
دقت داشته باشید حتما محصولی را که خریداری می کنید با سیستم مخابرات در ایران تطبیق داشته باشد .
به صورت کلی باید بگوییم که سیگنال نمایشگر در دو نوع (FSK) و (DTMF) از سوی مخابرات به نمایشگر مشترکین ارسال می گردد .
اگر محصولی را بخرید که نتواند این دو سیگنال را پشتیبانی کند ممکن است در برخی از مناطق درست عمل کند و در برخی از مناطق دیگر ، اینگونه نباشد . دقت کنید که این موضوع برای تلفن های رومیزی نیز می باشد .
پس به سیستم مخابرات ایران در زمان خرید دقت کنید و حتما سوالات لازم را از فروشنده بپرسید .
شمارش تماس و پیغام گیر
یکی دیگر از قابلیت های مهم وجود پیغام گیر برای شما می باشد و همچنین شمارش تماس .
اگر در مواقعی شما در منزل نبودید می توانید از این امکانات استفاده کنید که میزان تعداد تماس ها برای شما نمایش داده خواهد شد .
تنظیم روی حالت شب
این قابلیت نیز به این صورت است که در مواقع شب ، میتوانید اقدام به قطع صدای تلفن خود کنید ؛ اگر در منزل کودک یا فرد بیمار و سالخورده ای دارید این گزینه ی مناسبی برای انتخاب شما خواهد بود . زیرا این گوشی می تواند در هنگام شب به صورت اتوماتیک در حالت بی صدا قرار بگیرد .

بهترین مدل های تلفن های بی سیم

در ادامه این مقاله بهترین مدل های تلفن های بی سیم برای شما عزیزان ارائه خواهد شد . با زوم تک همراه باشید .

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811بهترین تلفن های بی سیم : این بیسیم بیشتر برای کسانی است که نیاز به منشی تلفنی ندارند. مشخصات این بی سیم در تصویر زیر ارائه شده است .

بهترین تلفن های بی سیمتلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF310

بهترین تلفن های بی سیماین تلفن بی سیم هم مخصوص کسانی است که در کنار تلفن بی سیم نیاز به یک تلفن سنتی و سیمی هم دارند . در ادامه این پست مشخصات تلفن بی سیم پاناسونیک را خواهید دید.

بهترین تلفن های بی سیمتلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGB110

بهترین تلفن بی سیماین مدل پاناسونیک هم یکی از گوشی های بی سیم بسیار قدرتمند است که می توانید مشخصات آنرا در تصویر زیر مشاهده نمایید .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین تلفن های بی سیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *